تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج نقش تاثیرگذاری درتحقق منویات رهبری در ˈاقتصاد وفرهنگˈ دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بسیج نقش تاثیرگذاری درتحقق منویات رهبری در ˈاقتصاد وفرهنگˈ دارد خمین- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین گفت: بسیج به عنوان نهادی برخاسته از بطن مردم، در تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نقش تاثیرگذاری دارد.


سرهنگ ˈمسعود اسدیˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور جدی و فعال تر بسیج با توجه به ظرفیت های عظیم آن، در عرصه های مختلف بویژه در بحث اقتصاد مقاومتی می تواند به دولت در تحقق برنامه هایش کمک شایانی کند.
وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش کشاورزی، ضمن افزایش دوبرابری عرصه های زیرپوشش، با همکاری بسیج سازندگی، مهندسین صنعت و کشاورزی امسال در قالب پرداخت وامهای اقتصاد مقاومتی و برپایی کلاسهای آموزشی برنامه های گسترده ای در راستای مردمی کردن اقتصاد دارد.
وی بیان کرد: اقتصاد و فرهنگ دومقوله اساسی در تحقق پیشرفت و عدالت کشور است و دستیابی به این مهم، در گرو فعالیت های کارشناسانه و برنامه ریزی دقیق است که عزم ملی تمام مردم و مسوولان نقش اساسی را برای منویات رهبر معظم انقلاب دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین، اضافه کرد: فرهنگ ایران اسلامی برگرفته از انقلاب و اسلام است و برای حفظ آن در مقابل انواع تبلیغات رسانه های خارجی و هجمه های فرهنگی، مراکز فرهنگی و آموزشی مهمترین نهادهای تاثیرگذار هستند.
سرهنگ اسدی در ادامه با اشاره به اعزام یک گروه جهادی متشکل از 40 نفر، در تعطیلات نوروز، در بخش خنجین شهر فراهان گفت: در هفت روستای بخش خنجین کلاس های آموزشی، احکام، اخلاق و ورزشی برای روستائیان در حال برگزاری است.
وی افزود: در این اردوی جهادی، 700 نفر زیر پوشش برنامه های بسیج قرار خواهند گرفت.ک/3
555/8122
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن