تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819735497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم ملی کلید تحقق منویات رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عزم ملی کلید تحقق منویات رهبری است زنجان - ایرنا - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: عزم ملی کلید تحقق منویات رهبری در دو عرصه مهم اقتصاد و فرهنگ جامعه است.


محمدرضا خانمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و هوشمندی دقیق سال 93 را به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند که این مهم از ابعاد گوناگون اهمیت ویژه ای دارد.
وی یادآوری کرد: برای غلبه بر تهدیدها، تحریم ها و توطئه های گوناگون دشمنان در حوزه های گوناگون به ویژه دو مقوله مهم اقتصاد و فرهنگ نیازمند تقویت عزم ملی و نهادینه کردن مدیریت جهادی هستیم.
خانمحمدی افزود: وجود نیروهای زبده، کارشناسان و متخصصان متبحر، دلسوز و با اخلاق از موارد مهمی است که در تحقق اهداف نامگذاری سال بسیار تاثیرگذار است.
وی اظهار کرد: اقتصاد و مسایل معیشتی مردم از موارد مهم دیگری است که همواره از دغدغه های مهم رهبری بوده است.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و مسوولان کشور باید بیش از گذشته نسبت به رفع مسایل اقتصادی و معشیت مردم توجه داشته و در این مسیر گام بردارند.
وی یادآوری کرد: بسیاری از مردم به دلیل نبود امنیت شغلی و درآمد کافی با آسیب های جدی مواجه هستند و لزوم توجه و رسیدگی بیشتر به این دغدغه ضروری است.
خانمحمدی افزود: فرهنگ از مولفه های مهم توسعه هر کشوری محسوب می شود و توجه رهبری به این موضوع مهم نشانگر درایت و حساسیت معظم له به آن است.
وی اظهار کرد: فرهنگ اجتماعی مردم از موضوعات مهمی است که در جامعه کمتر به آن پرداخته شده و نیازمند توجه بیشتر از سوی متولیان امر است.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وجود تهمت، توهین و هتک حرمت افراد از مواردی است که برخی افراد به عنوان ابزاری برای کسب منافع خود از آن استفاده می کنند که تبعات بسیار منفی به همراه دارد.
وی یادآوری کرد: رفع معضلات فرهنگی کشور در سایه الگوگیری از مفاهیم هشت سال دفاع مقدس نتایج بهتری به همراه دارد.
خانمحمدی افزود: مدیریت جهادی نیز با به کارگیری افراد متخصص و لایق امکانپذیر است و تحقق این مهم نقش مهمی در تحقق نامگذاری شعار سال، پیشرفت و آبادانی کشور دارد.
596/7320/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن