تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر راه: تکمیل بیمارستان شیروان 450 میلیارد ریال اعتبار می طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر راه: تکمیل بیمارستان شیروان 450 میلیارد ریال اعتبار می طلبد بجنورد - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی جدید الاحداث شیروان به 450 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


به گزارش ایرنا ˈعباس آخوندیˈ پنجشنبه شب در بازدید از بیمارستان در حال ساخت شیروان با تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند اجرایی این طرح اظهار کرد: باید با تامین به موقع اعتبارات، ساخت این بیمارستان تا سال 95 پایان یافته و آماده بهره برداری شود.
وی با اشاره به تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رهبری برای ساخت این مرکز درمانی در مدت سه سال، گفت: کندی اجرای این طرح به علت کمبود اعتبارات است و حال آنکه با توجه به نیاز درمانی دومین شهرستان بزرگ خراسان شمالی، این مشکل باید هرچه زودتر برطرف شود.
شهرستان 157 هزار نفری شیروان اکنون تنها از یک بیمارستان فرسوده برخوردار است.
آخوندی بیمارستان کنونی را جوابگوی نیازهای مردم شیروان ندانست و بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم این شهرستان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی بیمارستان جدید مردم این خطه از مراجعه به دیگر مناطق برای دریافت خدمات درمانی بی نیاز می شوند.
وزیر راه و شهرسازی، ساخت بیمارستان جدید شیروان را مصوبه سال 89 دولت دهم عنوان و اظهار کرد: تسریع در ساخت این بیمارستان 220 تختخوابی که در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع در پنج طبقه در دست ساخت است، برای مردم این شهرستان یک نیاز اساسی است.
در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان استانی و محلی شیروان حضور داشتند.
شهرستان 157 هزار نفری شیروان به عنوان دومین شهرستان خراسان شمالی در فاصله 60 کیلومتری شرق بجنورد، مرکز این استان قرار دارد. ک/2
7186/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن