تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821116498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان از تعامل ارامنه با مدیریت استان ستایش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان از تعامل ارامنه با مدیریت استان ستایش کرد اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان تعامل، دوستی و همکاری خوب اسقف اعظم و جامعه ارامنه اصفهان در مسائل مختلف استان را قابل ستایش توصیف کرد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان،ˈرسول زرگرپورˈ در دیدار با اسقف اعظم و شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران در تالارˈاشرفˈ استانداری گفت: این دیدار سومین ملاقات مدیریت استان و اسقف ارامنه استان در هفت ماه اخیر است که نشانگر همکاری، تعامل و دوستی مدیریت استان با جامعه ارامنه استان است.
وی با اشاره به سفر سالهای قبل خود به ایروان پایتخت ارمنستان تصریح کرد: در این سفر از موزه شهدای ارامنه بازدید کردم و در آنجا وقایعی که در طول تاریخ برای ارامنه اتفاق افتاده است، بخوبی ترسیم شده بود.
وی با ابراز تاسف از حملات تروریستی به کلیساها و معابد و منازل ارامنه در سوریه گفت: افرادی که حرمت انسانها و ادیان الهی را نگه نمی دارند قابل احترام نیستند.
اسقف اعظم شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار گفت: امسال تفاهمات خوبی بین مسلمانان و مسیحیان منعقد شده است و جامعه ارامنه استان با حضور در مراسم روز ارتش از فداکاری های ارتش جمهوری اسلامی در راه دفاع از وطن تجلیل کرد.
ˈبابکن چاریانˈ با بیان اینکه با گذشت سالیان، جوامع انسانی هیچگاه شهدای خود را فراموش نمی کنند؛ تصریح کرد: این روزها مصادف با نود و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه، فرصت خوبی است که یکبار دیگر از 5/1 میلیون ارمنی که در سال 1915 نسل کشی شده اند، یاد کنیم.
اسقف اعظم ارامنه جنوب اظهار داشت: وقوع این حادثه و عدم مجازات عاملین آن، باعث شده است که این جنایتها همچنان ادامه یابد.
وی به حملات تروریست ها به شهرک های ارمنی نشین در سوریه اشاره کرد و افزود: جامعه بشری باید با آگاهی کمک کند که چنین جنایت هایی تکرار نشود.
وی همچنین با اشاره به مشکلات استان اصفهان در زمینه های خشکسالی و کمبود آب گفت: تصمیمات خوبی در سطح ملی در این زمینه گرفته شده است که باید منتظر نتایج آن باشیم.
8114/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن