تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر آذربایجان شرقی 100 درصد اجرا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر آذربایجان شرقی 100 درصد اجرا شده است مراغه - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر در 34 شهر این استان شامل 85 طرح به طور 100 درصد اجرا شده است.


رضا پوررجب روز پنج شنبه در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان عجب شیر افزود: حجم لوله گذاری آب برای مسکن مهر استان از آغاز تاکنون بیش از 222 کیلومتر، حجم مخازن احداث شده 32 هزار مترمکعب و انشعاب های آب و فاضلاب واگذار شده بیش از 46 هزار و 550 فقره بوده است.
وی از اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای اتصال خط انتقال فاضلاب مسکن مهر به شبکه فاضلاب عجب شیر خبرداد و اظهار کرد: متولیان مسکن مهر باید نسبت به پرداخت هزینه انشعاب فاضلاب اقدام تا خطوط انتقال فاضلاب واحدها نصب شود.
فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این جلسه برای اتمام و تحویل طرح 609 واحدی مسکن مهر به مردم، مدت زمان معین تعیین کرد و گفت: بر اساس اعلام پیمانکاران تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان می شود.
ابراهیم طاهری با تاکید بر سرعت دهی در اجرای تاسیسات این طرح از سوی دستگاه های خدمات رسان، افزود: طبق موعد مقرر دستگاه های خدمات رسان به وعده خود عمل کرده و کار خود را در این طرح به اتمام رسانده و فقط مخابرات و اداره برق به وعده خود عمل نکرده اند.
وی اظهار کرد: این دستگاه ها نیز به مدت یک هفته باید به وعده خود در نصب و تحویل امکانات مخابراتی و روشنایی معابر عمل کنند.
طاهری ادامه داد: عدم تحویل مسکن مهر و ادامه روند موجود، مشکلات زیادی برای متقاضیان کم درآمد که بیشتر آن ها مستاجر هستند، تحمیل می کند.
وی خواستار سرعت دهی در محوطه سازی مسکن مهر این شهرستان شد و افزود: برای کاهش هزینه متقاضیان، قسمتی از کارهای محوطه سازی این طرح توسط اداره راه و شهرسازی انجام خواهد شد.
7485/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن