تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد دانشگاه تهران: هدف سینمای هالیوود زیر سووال بردن حقیقت اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاد دانشگاه تهران: هدف سینمای هالیوود زیر سووال بردن حقیقت اسلام است ارومیه - ایرنا - پژوهشگر سینما و استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه زیرسوال بردن حقیقت اسلام هدف اصلی هالیوود است گفت: پشت پرده سینمای هالیود دستان پلید رژیم صهیونستی دیده می شود.


محسن بیات شامگاه چهارشنبه در همایش دشمنی هالیوود و غرب با اسلام که در مسجد امام شافعی ارومیه و با حضور روحانیان اهل تسنن ترتیب یافت افزود: دشمنی هالیوود و غرب با اسلام پایانی ندارد و آنها با ساخت فیلمهای مختلفی تلاش می کنند چهره اسلام را خدشه دار کرده و حقیقت اسلام را زیر سوال ببرند.
وی اظهار کرد: سینمای هالیوود با تولید فیلمهای مختلف به پیامبر اعظم اسلام اهانت و یا مسلمانان را مردمی خشونت طلب و جنگجو مطرح می کند.
بیات افزود: دشمنان با دست بردن در تاریخ ایران فیلمهایی و برنامه های ارائه می کنند که در آن تولیدات ایرانی انسانی عقب مانده و وحشی در مقابل غربی های متمدن است.
وی اضافه کرد: غرب برای مخدوش کردن چهره اسلام با تولید فیلمهایی چون بدون دخترم هرگز و سنگسار ثریا و با پخش آن از شبکه های ماهواره ای به دنیا چنین اعلام می کند نه تنها ملت ایران وحشی هستند بلکه در خیابانهای آنها همواره نیروی انتظامی حاکم است و مردم در خفقان بسر می برند.
استاد دانشگاه تهران، فیلمها و برنامه های هدف دار برای کودکان و برنامه های ورزشی و مذهبی را از جمله تولیدات کشورهای غربی برای جامعه ایران عنوان کرد که در آنها بدترین مسائل به شکل حرفه ای به مخاطبان تحمیل می شود.
بیات افزود: در پشت صحنه این فیلم ها رژیم صهیونستی پنهان است و با تمام توان تلاش می کند تا دین اسلام را از بین ببرد.
استاد دانشگاه تهران اظهار کرد: غرب و هالیوود برای نابودی تمام ادیان برنامه ریزی کرده اند آنها امروز با تربیت شخصیتهایی کاذب، جوانان را به رقص و شهوترانی دعوت کرده و چنین القا می کنند زندگی چیزی جز رقص و خوشگذارانی نیست چنانکه می توان نمونه هایی از این قبیل برنامه های رقص و خوشگذارانی را در مناطقی مشاهده کرد.
بیات ادامه داد: غرب با جریان سازی و حوادثی ساختگی چون جریان 11 سپتامبر تلاش می کند مسلمانان را خشونت طلب معرفی کند او این حادثه را به القاعده نسبت داد در حالی که القاعده فرزند و دست پرورده خود آنهاست.
وی از روحانیت و طلاب خواست در شناساندن دشمن و معرفی اسلام ناب محمدی به جهان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
بیات افزود: امروز جنگ عقیده هاست و در این جنگ باید تمام روشهای مغلوب ساختن دشمن را بشناسیم.
8135/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن