تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت آسفالت تونل اردبیل ، آستارا نامطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وضعیت آسفالت تونل اردبیل ، آستارا نامطلوب است اردبیل - ایرنا - معاون پلیس راه اردبیل ، آستارا گفت: وضعیت آسفالت تونل مسیر اردبیل ، آستارا نامطلوب است.


سروان قدرتعلی حاتمی روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک نمین افزود: توجه مسوولان ذیربط نسبت به حل این نشکل و نیز تعریض راه های فرعی به ویژه در مسیر نمین به آبی بیگلو ضرورت دارد.
وی گفت: علاوه بر این نبود حفاظ برای تیرهای برق کنار اتوبان اردبیل ، آستارا مشکل ساز و
در حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت سرنشینان خودروها می شود.
وی خواستار رفع این مشکل از سوی مسوولان ذیربط به هر نحو ممکن شد.
به گزارش ایرنا ، فرماندار نمین هم در این جلسه از اختصاص یک میلیارد و 550 میلیون ریال برای حذف نقاط حادثه خیز و روان سازی ترافیک در راه های فرعی این شهرستان خبر داد.
سیدمهدی جوادی افزود: این اعتبار برای تکمیل پل ورودی شهر آبی بیگلو ، احداث پل روستای یاجیلو ، خط کشی خیابان ها و حذف نقاط حادثه ساز راه های فرعی این شهرستان هزینه می شود.
وی با اشاره به ترانزیت موجود در محور اردبیل ، آستارا احداث پل فلزی روگذر ویژه تردد عابران پیاده و ساماندهی و ایجاد ایستگاه مشخص برای سوار و پیاده کردن مسافران شهرستان نمین در حاشیه این اتوبان را ضروری دانست.
وی از مسوولان اداره راه و شهرسازی منطقه خواست عملیاتی کردن این موضوع را جزو برنامه های اولویت دار خود در سال جاری قرار دهد.
وی همچنین از اداره راه و شهرسازی نمین و شهرداری های شهرهای نمین ، عنبران و آبی بیگلو خواست قبل از آغاز فصل تابستان و ورود مسافران و میهمانان به منطقه نسبت به لکه گیری آسفالت و اصلاح و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی و ایمن سازی جاده های فرعی شهرستان و معابر و خیابان های شهرهای مربوطه اقدام کنند.
شهرستان نمین با 65 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی اردبیل و در جاده ترانزیتی اردبیل به استان گیلان قرار دارد.
7120/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن