تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایت های خبری نقشی مهم در خود مراقبتی افراد دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سایت های خبری نقشی مهم در خود مراقبتی افراد دارند گناوه- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداردیلم گفت: وجود وبلاگ ها، سایت های خبری و اطلاع رسانی در این شهرستان فرصت خوبی برای اطلاع رسانی در فضای مجازی به مردم و خود مراقبتی افراد است.


به گزارش ایرنا، عبدالحسین گرشاسبی روز سه شنبه در کمیته اجرایی هفته سلامت این شهرستان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید همه سایت های خبری و وبلاگ ها را برای اطلاع رسانی شعار هفته سلامت با محوریت خودمراقبتی در فضای مجازی با همکاری شبکه بهداشت ودرمان به کارگیرد.
وی اظهارکرد: بحث آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان مقاطع مختلف برای پیشگیری از بیماری ها در مدارس ضروری است که هفته سلامت فرصت خوبی برای انجام این کار است.
وی افزود: اگر بتوانیم مهارت های پیشگیری و خودمراقبتی را در مدارس و روستاها پیاده کنیم گام مهمی در جهت حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته ایم.
رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: در طول هفته سلامت 30 ویژه برنامه در سطح شهرستان تدارک دیده شده که باهمکاری ادارات و نهادها اجرا خواهد شد.
عبدالحسین ناصری افزود: خود مراقبتی دربرگیرنده فعالیت هایی مشتمل بر ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری، درمان بیماری، مصدومیت ها، درمان و توان بخشی بیماری های مزمن و عملی است که در آن شخص از دانش، مهارت و توان خود به عنوان یک منبع استفاده کرده و به طور مستقل از دیگران، از سلامت خود مراقبت می کند.
ناصری گفت: بهبود سلامت وکیفیت زندگی، افزایش رضایت بیماران، نیاز کمتر به مشاوره ارایه دهندگان خدمات در مراکز بهداشتی، کاهش ویزیت بیماران سرپایی، استفاده از منابع بیمارستانی و زینه های سلامت از جمله مزایای حمایت از خود مراقبتی است.
رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: خودمراقبتی اگر به شکل صحیح انجام شود کاهش مراجعه به پزشکان عمومی، بستری شدن در بیمارستان، طول دوره اقامت بیمار و تعدیل مصرف داروها و کاهش روزهای غیبت از کار می شود.
ناصری برپایی نمایشگاه سیار آموزشی در ادارات، اجرای نمایش عروسکی در مدارس ابتدایی، حضور داندانپزشک در مدارس ابتدایی، برگزاری مسابقه سوال رییس جمهور ی در مدارس، دیدار پرسنل شبکه بهداشت ودرمان با امام جمعه، دعوت از وبلاگ نویسان برای آموزش در بحث خود مراقبتی، تهیه اطلاعیه فراخوان نحوه اندازه گیری فشارخون با همکاری هلال احمر از جمله برنامه هایی است که در هفته سلامت اجرا می شود.
وی یادآورشد: پیاده روی خانوادگی در شهر امام حسن، مسابقه ورزشی ویژه کارمندان ادارات، جشن بادبادکها در شهرامام حسن،زیارت عاشورا در جوار گلزارشهدای گمنام، گردهمایی خیرین و حامیان سلامت،برپایی پایگاه اطلاع رسانی در ستاد نماز جمعه، کلنگ زنی درمانگاه تخصصی شهرستان، افتتاح مرکز پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان و عیادت از جانبازان و بیماران بی بضاعت از دیگر برنامه های این هفته است.
برنامه های هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت است.
شهرستان دیلم با بیش از 32هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن