تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای نظارت بر صدا و سیما: اولین برنامه شبکه 4 در سال جدید، لمپنیزم و جاهل بازی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: شورای نظارت بر صدا و سیما: اولین برنامه شبکه 4 در سال جدید، لمپنیزم و جاهل بازی بود فرهنگ > تلویزیون - نسیم آنلاین نوشت:

شورای نظارت بر صداوسیما در بررسی ویژه برنامه‌های تحویل سال نو شبکه های سیما آورد؛ ویژه برنامه‌های شبکه های اول و دوم سیما بعنوان پراشکال‌ترین و "گوش دل تهرون" از شبکه‌های تهران و "قندپهلو" از شبکه آموزش بعنوان سالم‌ترین برنامه‌ها ارزیابی شدند. در این گزارش آمده است:
ویژه برنامه های تحویل سال نو در شبکه های اول و دوم سیما با عنوان بهارستان و نو در نو بعنوان پر اشکال ترین برنامه ها و برنامه های گوش دل تهرون از شبکه های 5 و قند پهلو از شبکه آموزش بعنوان سالم ترین برنامه های تحویل سال 93 ارزیابی شدند.
همچنین ویژه برنامه تحویل سال شبکه 4 نیز بدلیل موضوع غیر مرتبط با ماموریت شبکه و همچنین ایجاد فضای لمپنیزم و استفاده از نمادهای جاهل بازی، برنامه ای ضعیف ارزیابی شده است. برنامه شبکه سوم سیما نیز علی رغم جذابیت نسبی بدلیل استفاده های مکرر مجری از اصطلاحات بیگانه و ایجاد و طرح مسائل شخصی و حاشیه ای برنامه ای متوسط ارزیابی شده است.
23231  



دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 11:42:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن