تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاراکاس؛ صحنه تظاهرات موافقان و مخالفان مادورو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاراکاس؛ صحنه تظاهرات موافقان و مخالفان مادورو تهران- ایرنا- کاراکاس عصر یکشنبه صحنه رویارویی نیروهای پلیس و معترضان همچنین تظاهرات موافقان و مخالفان ˈنیکلاس مادوروˈ رییس جمهوری این کشور بود.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی انگلیسی بی بی سی، در این تظاهرات نیروهای پلیس ضد شورش در منطقه ˈچاکوˈ کاراکاس با شلیک گاز اشک آور و ماشین های آب پاش با معترضانی مقابله کردند که به سوی آنان بمب های بنزینی دست ساز پرتاب می کردند.
تظاهرات روز گذشته به مناسبت عید پاک، مهم ترین عید مذهبی مسیحیان جهان و به صورت نمادین بر گرفته از راهپیمایی مسیح به سوی صلیب بود.
این در حالی است که طرفداران رییس جمهوری نیز در منطقه حلبی آباد ˈپتاراˈ در حمایت از مادورو تظاهرات کرده و تصاویر ˈانریکه کاپریلسˈ رهبر مخالفان را سوزاندند.
مادورو که از یک سال قبل و با مرگ ˈهوگو چاوزˈ رییس جمهوری پیشین ونزوئلا با پیروزی در انتخابات این کشور به قدرت رسید، روز گذشته در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت : به سوگندهایی که برای مردم ونزوئلا خورده ام، عمل می کنم. هیچ کس نمی تواند حق ما را برای شاد، آزاد و مستقل زیستن زایل کند.
ˈلئوپولد لوپزˈ از مخالفان دولت ونزوئلا و ˈماریا کورینا ماچادوˈ یکی از نمایندگان مجلس این کشور از23 ‍ژانویه (3بهمن) خواستار برگزاری تظاهرات اعتراضی مسالمت آمیز به دلیل مشکلات اقتصادی ونزوئلا شدند، اما تظاهرات از روز ملی جوانان در ونزوئلا یعنی12فوریه(23بهمن) شدت گرفت.
بر اثر درگیری های ونزوئلا تاکنون بیش از40 نفر کشته، بیش از250 نفر زخمی و ده ها نفر نیز بازداشت شدند. مخالفان دولت نرخ بالای تورم، کمبود کالاهای اساسی و افزایش جرم و جنایت را از جمله دلایل اعتراض های خود علیه دولت ونزوئلا اعلام می کنند.
اروپام**9157 ** 1064
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن