تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادران شهيد اسوه‌هاي انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۵۶ب.ظ)
شهردار قم: مادران شهيد اسوه‌هاي انقلاب هستند شهردار قم گفت: مادران شهيد اسوه‌هاي انقلاب هستند و روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر را به آن‌ها تبريک مي‌گوييم و از آن‌ها مي‌خواهيم که دعا گوي ما باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري صبح امروز در مراسم غبار روبي گلزار شهدا قم به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تبريک اين روز به مادران شهيده و مادران شهدا گفت: فرزندان حضرت زهرا(س) و اهل بيت (ع) همواره چراغ راه ما بوده‌اند و ما را ياري مي‌کنند.
وي با بيان اينکه در نظام ما مادران شهيد رهروان واقعي حضرت زهرا (س) هستند عنوان کرد: مادران شهيد با تربيت صحيح و درست فرزندان خود و همچنين با از خود گذشتگي اين مرز و بوم را حفظ کردند.
شهردار قم بيان کرد: مادران شهيد با ايثار و فداکاري زندگي مي‌کنند و با صبر و استقامت زينب گونه فراق فرزندان خود را تحمل كرده و در فراق آن‌ها مانند شمع مي‌سوزند.
وي با اشاره به اينکه امروز مادران شهيده و مادران شهدا در اين گلزار شهدا و در جوار شهيدان خود آرميده‌اند، تصريح کرد: به ذهنمان رسيد که يکي از مهم‌ترين کارهايي که بايد به مناسبت اين روز انجام دهيم اين است که به اين مکان بياييم و ياد و خاطره مادران شهيد و زنان شهيده را گرامي بداريم.
دلبري افزود: روز زن و روز مادر را به اين اسوه‌هاي انقلاب تبريک مي‌گوييم و از آن‌ها مي‌خواهيم که براي ما دعا کنند.
وي عنوان کرد: با دعاي مادران شهيد و فرزندان آن‌ها مي‌توانيم در کار و زندگي موفق باشيم و همچنين حضور در اين مکان براي ما درس مي‌شود که به هر شکل حتما نبايد اين روز را فقط به زنده‌ها تبريک بگوييم.
شهردار قم ادامه داد: مي‌توانيم در اين ايام بر مزار مادران شهيد و بزرگان و نياکان بياييم و فاتحه‌اي قرائت كرده و اين روز را گرامي بداريم و ان‌شاء الله که مادران شهدا و شهدا از ما راضي باشند و ما را در آخرت شفاعت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن