تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813156341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«قورباغه آب‌پز» به کنار دریا می‌رود/ تمرکز بر تنفس و انرژی در تئاتر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > تئاتر
«قورباغه آب‌پز» به کنار دریا می‌رود/ تمرکز بر تنفس و انرژی در تئاتر
سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» از برگزاری کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» با تمرکز بر تنفس و انرژی در تئاتر در تابستان سال جاری و در فضایی باز نظیر کنار دریا یا رودخانه خبر داد.



یاسر خاسب درباره برگزاری کارگاه «قورباغه آب‌پز» ذر سال جاری که پیش از این قرار بود در سال گذشته و در جشنواره تئاتر تجربه برگزار شود، به خبرنگار مهر گفت: سال گذشته این کارگاه در جشنواره تئاتر تجربه برگزار نشد زیرا حضور در این کارگاه برای هنرمندانی میسر است که توانایی جسمانی مدنظر را داشته باشند.

وی یادآور شد: لزوم داشتن توانایی جسمانی مدنظر برای متقاضیان حضور در کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» به این دلیل است که تمرکز در این کارگاه روی تنفس و انرژی است.

این هنرمند جوان تئاتر فیزیکال با اشاره به اینکه در فصل زمستان این کارگاه باید در مجموعه‌ای ورزشی شامل استخر و سونا برگزار می‌شد، درباره برنامه ریزی مدنظر برای مکان و زمان برگزاری «قورباغه آب‌پز» در سال جاری گفت: زمان مناسب برای برگزاری این کارگاه فصل تابستان است و به دلیل دمای هوا قصد داریم کارگاه مورد نظر را در کنار دریا یا رودخانه برگزار کنیم.

خاسب درباره احتمال برگزاری کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» در سطح بین‌المللی تأکید کرد: به دلیل اینکه بازیگران حرفه‌ای کشورهای دیگر دوره‌های مختلف نظیر باله و ژیمناستیک را گذرانده‌اند، برگزاری کارگاه با این هنرمندان تجربه متفاوتی خواهد بود. البته تجربه برگزاری کارگاه «قورباغه آب‌پز» در ایران هم تجربه خاص به همراه خواهد داشت.

 


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن