تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802975285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام بیست و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به مأموریت بین‌المللی/ اظهارات دندان‌شکن سرلشکر جعفری/ جزئیات رزمایشمصباح الهدی3 / واکنش سرلشکر فیروزآبادی به خبر برکناری بندربن‌سلطان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهم‌ترين عناوین خبری حوزه دفاعی- امنیتی در بهمن 92/
اعزام بیست و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به مأموریت بین‌المللی/ اظهارات دندان‌شکن سرلشکر جعفری/ جزئیات رزمایش"مصباح الهدی3 "/ واکنش سرلشکر فیروزآبادی به خبر "برکناری بندربن‌سلطان"
مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران در بهمن ماه سالی که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين اخبار بهمن ماه 1392 در اين حوزه به‌ شرح زير است:


اعزام بیست و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به مأموریت بین‌المللی

بیست و نهمین ناوگروه اطلاعاتی، رزمی و آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندرعباس عازم مأموریت بین‌المللی شد.


سرلشکر صفوی اعطای نشان فتح به سردار پاکپور را تبریک گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در پیامی اعطای نشان فتح یک از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سردار محمد پاکپور را تبریک گفت.


انتظار بی‌پايان مادر سه شهيد برای برگشت فرزند مفقود‌الاثرش/ دستان مادر دخترش را به خاک سپرد 

مادر شهیدان شهناز، حسین و ناصر حاجی‌شاه از شهادت سه فرزندش صحبت کرد و گفت: دخترم برای رسیدگی به وضعیت مجروحان در خرمشهر بود که پس از اصابت گلوله‌های خمسه خمسه عراقی‌ها و اصابت آن به کمر دخترم در تاریخ 8 مهر 1359 در سن 26 سالگی به شهادت رسید.


بنای یادمان شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) رونمایی شد

مراسم رونمایی از بنای یادمان شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) عصر امروز با حضور مردم و برخی از مقامات لشکری و کشوری در بهشت زهرای تهران برگزار شد.


 انسان‌های ترسو هیچ‌گاه به جبهه نیامدند

دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی با اشاره به این که یک کشور را انسان‌های خردمند اداره کرده و جنگ را نیز فرماندهان شجاع و خردمند جلو می‌برند گفت: فرماندهان سپاه درطرح ریزی عملیات دارای قدرت طرح‌ریزی و خردمندی بودند که با پشتیبانی هوایی توپخانه و پدافتد ارتش قهرمان انجام می‌شد؛ گوهرها و جواهرات این جنگ نیز بسیجیان ما بودند و هر کس در ایران نفس می‌کشد و مسئولیتی دارد مدیون خون شهدا و جانبازی 300 هزار جانباز و فداکاری 40 هزار آزاده است.


"سرلشکر فیروزآبادی" اعطای نشان درجه فتح به "سردار پاکپور" را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعطای نشان درجه یک فتح را به فرمانده نیروی زمینی سپاه تبریک گفت.


شما هرگز قدرت درک دامنه‌های توان تهاجمی ایران را نخواهید داشت

فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدید و ادعاهای یک مقام آمریکایی هشدار داد: شما هرگز قدرت درک دامنه‌های توان تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهید داشت.


دیپلماسی هوشیاری خاص خودش را می‌طلبد/ هدف اصلی سپاه در پروژه‌های اقتصادی درآمدزایی نیست/ امروز ایستادگی ما درمقابل هر نوع هجمه و حمله‌ای بالاتر از هر زمان دیگری است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دیپلماسی قواعد و هوشیاری خاص خودش را می‌طلبد، گفت: ما باید در عین اینکه کوچک‌ترین خدشه‌ای به خطوط قرمز و اصول ما وارد نشود مذاکره کنیم و مردان عرصه دیپلماسی باید دقت داشته باشند مبادا تعامل در این عرصه به حضور ما در اندیشه‌ها و افکار منطقه لطمه‌ای وارد کند.


بنی‌صدر 400 لباس سپاهی به ضد انقلاب در آمل داده بود/ ماجرای امدادهای غیبی در حماسه 6 بهمن 1360

فرمانده وقت سپاه آمل در حماسه 6 بهمن 1360 با اشاره به روزهای سخت و فتنه‌هایی که انقلاب اسلامی از آنها عبور کرده است، گفت: طومار کمونیست‌های پرمدعا که با سلاح‌های مجهز به آمل آمده بودند، 12 ساعته بسته شد و تئوری‌هایی که برای چپی‌ها در چین و کوبا جواب داده بود به خواست خدا و کمک مردم حزب‌الله در آمل شکست خورد.


سال آینده 8 رزمایش برگزار می‌شود/ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه غافلگیر نخواهند شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام این خبر که سال آینده 8 رزمایش برگزار می‌شود، گفت: نیروهای مسلح ما آماده دفاع از اقتدار نظام هستند و هیچ‌گاه غافلگیر نمی‌شود.


سامانه‌های شبیه ساز موشکی "هاگ" و "اسکای‌گارد" رونمایی شد

رونمایی از سامانه‌های شبیه‌ساز موشکی هاگ و اسکای‌گارد که به دست توانمند متخصصین جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به بهره برداری عملیاتی رسیده، با حضور فرمانده این قرارگاه رونمایی شد.


جزئیات رزمایش "مصباح الهدی3 "/قرارگاه پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در تشریح جزئیات رزمایش "مصباح الهدی 3 " گفت:این رزمایش به مدت سه روز و با کمترین اعتبارات در سراسر کشور و در وضعیت بدون آتش انجام شد.


چرا آمریکایی‌ها جرات حمله به ایران را پیدا نکرده‌اند؟ / گزینه روی میز آمریکا به طنز بین ملت‌ها تبدیل شده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران به‌عنوان سربازان ولی‌ امر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هر گونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدیدکننده را پشیمان کنند.


قابلیت‌های سامانه شبیه‌ساز موشکی "هاگ"

شبیه‌سازی عملکرد رادارهای مختلف و انواع جنگ الکترونیک و ضدجنگ الکترونیک، ایجاد پروفایل پروازی برای اهداف پروازی واگذار شده، ایجاد انواع اهداف هوایی و RPV و امکان استقرار در مراکز آموزشی و فضای باز سایت‌های عملیاتی از جمله قابلیت‌های خاص سامانه شبیه‌ساز موشکی هاگ (غفار یک) است.


سردار نقدی درگذشت مادر اولین شهید روحانی دفاع مقدس را تسلیت گفت

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت سرکار خانم مکیه عبداللهی مادر شهید حجت‌الاسلام محمدحسن شریف قنوتی را تسلیت گفت.


موقعیت راهبردی ایران در منطقه روز به روز عمیق‌تر و مستحکم‌تر می‌شود

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روز به روز عمیق‌تر و مستحکم‌تر می‌شود.


گزينه نظامی روی ميز است ادبيات قرون وسطايی است/ جنگ طلبان را با قاطعیت بر سر جایشان می‌نشانیم 

وزير دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما از جنگ و تنش استقبال نمی‌کنیم ولی جنگ‌طلبان را با قاطعیت بر سر جایشان می‌نشانیم.


اگر تحریم‎ها اثر داشت آمریکایی‎ها حرف از گزینه نظامی نمی‎زدند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر تحریم‏‌ها اثر داشت آمریکا دیگر حرف از تهدید و گزینه نظامی نمی‎زد.


 برگزاری رزمایش‌ مشترک نیروی هوایی ارتش در سال آینده

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش از رزمایش مشترک این نیرو با دیگر نیروهای مسلح در سال آینده خبر داد.


قدرت نظامی ایران پشتوانه تیم هسته‌ای است/ آیا آمریکایی‌ها می‌توانند ضربات موشکی ما را تحمل کنند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت نظامی ایران فوق‌العاده ویرانگر و مخرب و تهاجمی است و این قدرت، ظرفیتی عظیم و مستحکم برای سیاست خارجی و تیم هسته‌ای محسوب می‌شود.


پایان دراماتیک رویای آمریکایی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران / پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا در چه فاصله‌ای از مرزهای ایران هستند؟

با توجه به شرایط و فاصله پایگاه‌های آمریکایی تا ایران و همچنین با توجه به توان موشکی بی‌نظیر کشورمان، شاید بتوان منظور سردار سلامی از اینکه "تمام مبادی عملیاتی دشمن در منطقه در هر سطح، حجم و مکانی زیر آتش ماست" را بهتر بفهمیم.


گروه موشکی "شهاب" را بهتر بشناسیم/پاسخی مناسب برای تهدید کنندگان حریم ایران اسلامی

خانواده موشکی "شهاب" معروف‌ترین موشک‌های جمهوری اسلامی ایران است که در انواع "میان برد" و "کوتاه برد" ساخته شده‌اند، این موشک به‌راحتی می‌تواند سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داده و با همین ویژگی مقام‌های صهیونیست را به واهمه انداخته است.


سامانه موشکی "هاگ" بهینه‌سازی شد/ افزایش ۲ برابری برد رادار سامانه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از بهینه‌سازی و ارتقاء توانمندی سامانه موشکی هاگ خبر داد.


ظرفیت‌های بخش نظامی و دومنظوره در برنامه چهارساله صنعت چندده برابر شد/ تولید باطری‌های حساس در بخش نظامی

معاون طرح و برنامه‌ریزی و بودجه وزیر دفاع با اشاره به اهمیت صنعت باطری برای حوزه دفاعی و باطری‌های حساسی که در بخش نظامی و دومنظوره استفاده می‌شود، گفت: این موضوع کمک بسیاری به صنعت دفاعی کشور و صنعت حساس هایتک می‌کند.


امروز در همه محصولات دفاعی یک باتری پیشرفته وجود دارد

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی وابسته به وزارت دفاع با اشاره به این که از سالیان دور در حوزه دفاعی مشغول به تولید باتری بوده‌ایم، گفت: امروزه می‌شود گفت هیچ محصولی از محصولات دفاعی امروز که در اختیار مصرف کننده‌ها قرار گرفته نیست که در آن یک باتری پیشرفته نباشد بنابراین مباحث مربوط به پیل سوختی و ترکیب آن با باتری و خازن و ابرخازن‌ها در حوزه دفاعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.


اعزام یگان‌های مهندسی سپاه گیلان به مناطق آسیب‌دیده از اولین ساعات بارش برف

فرمانده سپاه گیلان با اشاره به آسیب‌های ناشی از بارش سنگین برف در این استان گفت: تمامی دستگاه‌های سنگین مهندسی و تعدادی ماشین‌های کمکی موجود در سپاه جهت امداد رسانی به مناطق مختلف اعزام شدند.


بالگردهای ارتش به مناطق برفگیر شمالی کشور اعزام شدند

امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی و رئیس ستاد بحران ارتش از اعزام چند فروند بالگرد ارتش به مناطق بحرانی استان گیلان و مازندران خبر داد.


حضور گسترده "تیم‌های امدادی ارتش" در مناطق آسیب‌دیده استان‌های شمالی کشور

امیر سرتیپ محمد محمودی، از اعزام گسترده گروه‌های امدادی ارتش از یکان‌های قرارگاه لشکر 30 گرگان، فرماندهی ناوگان شمال نیروی دریایی و تیپ 216 زرهی قزوین، مرکز آموزش تکاوران منجیل و... برای کمک‌رسانی به مردم گرفتار در بحران برف و کولاک شدید در استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.


ایرانیان ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان را به شدت تنبیه می‌کنند

سردار دهقان گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های خودی و بومی می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری در حوزه‌های دانشی دست یابیم و راه اندازی طرح طوبی (شبکه بومی ارتباطی تترا) نشانگر اراده و عزم نیروی انتظامی و شناخت دقیق از یک نیاز است.


سازمان‌دهی ۱۵ گردان امام حسین(ع) برای امدادرسانی و سوخت‌رسانی سپاه به ایستگاه گاز رامسر

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به سازماندهی گروهای امدادی بسیج گفت:۱۵ گردان امام حسین(ع) لشکر۲۵ کربلا و تیپ امامت در حال کمک رسانی به مردم آسیب دیده هستند.


اقدامات سپاه و بسیج در کمک رسانی به مردم گیلان و مازندران

مسئول روابط عمومی کل سپاه اقدامات بسیج و سپاه در عملیات کمک‌رسانی به مردم گرفتار در برف استان‌های گیلان و مازندران را تشریح کرد.


رونمایی از 5 کتاب مربوط به شهدای دفاع مقدس

مراسم تجلیل از برگزیدگان فراخوان دل نوشته آثار تالیفی و رونمایی از کتاب‌های ترجمه شده حوزه دفاع مقدس درباره 5 شهید بزرگوار با حضور جانبازان و خانواده معظم شهدا در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.


نیروی هوایی وارد جنگ الکترونیکی شده است 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی هوایی در خط امام اولین واحد نظامی بود که با تشخیص صحیح راه حق از باطل دعوت رهبر انقلاب را لبیک گفت، اظهار داشت: نیروی هوایی پا را فراتر از مرزها نهاده و با طراحی و ساخت و پیچیده پردازی و تجهیزات پیشرفته به جنگ الکترونیکی وارد شده است.


مراسم تشییع پیکر جانباز شهید سید علیرضا ستاری آغاز شد

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیدعلیرضا ستاری شهید فتنه سال ۸۸ با حضور مردم شهید پرور و شخصیت‌های لشکری و کشوری آغاز شد.


پیکر شهید ستاری، سند جنایت "جریان فتنه" است/ این شهید برای دفاع از انقلاب در مقابل اراذل و اوباش ایستاد

حسین الله‌کرم با بیان اینکه پیکر شهید سید علیرضا ستاری نمادی در دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت است و این سند جنایت جریان فتنه است، گفت: پیکر مطهر این شهید عزیز ما متعلق به عاشورای سال ۸۸ است و او برای دفاع از انقلاب در مقابل اراذل و اوباشی که اغتشاش کردند ایستاد و هرگاه در مقابل پرچم اسلام و انقلاب بایستند، سید علیرضا‌ها و سایر رزمندگان رهسپار مقابله با فتنه‌گران می‌شوند.


مادر شهید ستاری: از جنایتکاران فتنه‌گر نمی‌گذریم

مادر شهید ستاری گفت: ما پیرو ولی فقیه هستیم و نمی‌توانیم از جنایتکاران فتنه بگذریم.


سردار مرادی فرمانده قرارگاه قرب نوح(ع) شد 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در حکمی سردار مرادی را به عنوان فرمانده قرب نوح(ع) منصوب کرد.


مسئولان اجرایی نگران مسائل دفاعی و امنیت کشور نباشند/مسائل دفاعی قابل مذاکره نیست

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: توانمندی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها را عاجز کرده و مسئولان اجرایی کشور نباید نگران تهدیدهای آن‌ها باشند چرا که دولت آمریکا امروز ضعیف‌تر از آن است که ایران را تهدید کند.


پهپاد RQ170 ایرانی کابوسی برای دشمنان ایران اسلامی

پروسه معکوس‌سازی پرواز پهپاد RQ170 ایرانی در آینده نزدیک می‌تواند شکست بزرگی برای ایالات متحده و هم‌پیمانانش از جمله رژیم صهیونیستی باشد.


برگزاری رزمایش پدافند پرتویی در اردیبهشت ماه 93

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: رزمایش پدافند پرتویی در نیمه اول اردیبهشت 93 در اصفهان انجام خواهد شد.


عیادت امیر شاه‌صفی از عکاس تاریخ ساز انقلاب

فرمانده نیروی هوایی ارتش از حسین پرتوی، عکاس لحظه تاریخی بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی(ره) در سال 57، عیادت کرد.


مردم ایران در 22 بهمن، پاسخ گستاخی‌های اخیر مقامات آمریکا را خواهند داد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قطعاً ملت شهیدپرور ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ یاوه گویی‌ها و گستاخی‌إهای اخیر مقامات آمریکا را خواهند داد.


دستگاه دیپلماسی کشور به مواضع تهدیدآمیز آمریکایی‌ها پاسخی صریح و قاطع می‌دهد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت و اقتدار ملی را رمز ماندگاری نظام و انقلاب و عامل اصلی پیشرفت ملت ایران و فائق آمدن بر جبهه استکبار و سلطه دانست.


مقیاس واقعی توان دفاعی ما تنها در صحنه عمل قابل درک است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تمامی تحرکات دشمن در دریا مورد رصد و شناسایی نیروی دریایی سپاه قرار دارد گفت: آمریکایی‌ها قابلیت‌هایی که منجر به استیصال آنان می‌شود را به خوبی می‌شناسند، اما زمانی مقیاس واقعی آن را درک می‌کند که جرأت عملی کردن شعار حقارت‌بار گزینه‌های روی میز را به خود بدهند.


از اول هم به غنی سازی 20 درصد احتیاجی نداشتیم / به توافقات عمل می‌کنیم اما از حقوق خود عدول نمی‌کنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اکنون می‌بینید که به غنی سازی 20 درصد رسیده‌ایم بنابراین اگر ما امروز 20 درصد را تعلیق کرده‌ایم اصلاً از اول به آن احتیاج نداشتیم بلکه یک مقدار می‌خواستیم تا نیازمان را برآورده کنیم.


نیروی هوایی محل خیزش و تجسم حرکت انقلاب اسلامی است 

معاون هماهنگ کننده نهاجا در مراسم بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش با یک حرکت درست و عاقلانه و با به جان خریدن خطر موجب تسریع پیروزی انقلاب اسلامی شدند.


توان نظامی ایران اجازه فکر کردن به گزینه‌های روی میز را نمی‌دهد / قصد تعرض به هیچ کشوری نداشته و نخواهیم داشت 

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی گفت: امروز بر خلاف ادبیات به ارث رسیده اجدادی سران استعمارگر که از وجود همه گزینه‌های روی میز صحبت می‌کنند، اطمینان داریم توان نظامی نیروهای مسلح ایران حتی فکر کردن به این موضوع را از آن‌ها سلب کرده است.


برخی حاضرند به قیمت برطرف کردن دشمنی آمریکا عزت ایران را بفروشند/ آمریکا دشمن اصلی ایران است 

فرمانده کل سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: خیلی‌ها در گذشته انقلابی بودند ولی امروز این صفت بر آن‌ها تطبیق ندارد.


امیراسماعیلی: رونمایی از دو سامانه موشکی و راداری جدید در رژه ۲۹ فروردین سال آینده

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از رونمایی از دو سامانه جدید موشکی و راداری در ۲۹ فروردین سال آینده خبر داد.


22 بهمنِ سال امسال با حماسه جاودان ده‌ها میلیون ایرانی ماندگار شد

سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تأکید کرد: 22 بهمنِ سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی با حماسه جاودان ده‌ها میلیون ایرانی عاشق، در تاریخ افتخارات این سرزمین دلیران، ماندگار شد.


ملت ایران بی‌ادبی‌ها را تحمل نمی‌کند/آمادگی کامل برای پاسخگویی به تهدیدها داریم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی به راهبردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ما کشوری هستیم که به دفاع فکر می‌کنیم و این حق مسلم تمامی کشورهای دنیاست و ما هم آمادگی کامل را داریم که انشاءالله پاسخگویی خوبی را به تهدید‌ها داشته باشیم.

اجازه زیاده خواهی در بحث موشکی نمی‌دهیم/ نوبت دولتمردان است که قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام داخلی نیز داشت و تصور من این است که مردم با این حضور خود گفتند که الآن نوبت دولتمردان است که حماسه اقتصادی را بیافرینند و قفل زندگی مردم را با کلید مخصوص باز کنند.


جزئیات کامل و دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در دانشگاه دافوس

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جزئیات کامل و دقیق برگزاری کنکور کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در دانشگاه دافوس را تشریح کرد.


رزمایش‌های سپاه طبق برنامه برگزار می‌شود / انتشار اخبار افتخار آمیز در آینده نزدیک

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: رزمايش‌های سپاه طبق برنامه‌های يگانی به پيش رفته و در طول سال انجام شده است و ادامه خواهد داشت.

عاشورایی با دشمنان می‌جنگیم/کارهای بزرگی در زمینه مهندسی معکوس آر کیو 170 انجام شده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمنان قصد تعرض به جمهوری اسلامی را داشته باشند، با شیوه عاشورایی پاسخ آن‌ها را می‌دهیم.


شهید سوداگر روش نوینی در تاریخ‌نگاری دفاع مقدس بنا کرد

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار شهید سوداگر روش نوینی را در تاریخ‌نگاری دفاع مقدس بنیان نهاد و این حرکت وی باعث شد که ارائه علمی ارزش‌های دفاع مقدس ادامه پیدا کند.


برگزاری جشنواره‌های راهیان نور توسط سپاه و ارتش در خوزستان/ طراحی جامع راهیان نور خلیج فارس

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور به پشتیبانی سپاه و نمایشگاه‌های ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: شعار امسال راهیان نور، "ما ایستاده‌ایم" است که نگرشی بر اساس نگاه ملت ایران را امسال در راهیان نور پیش‌بینی کرده‌ایم.


دشمن در 5 دقیقه اول جنگ سخت پشیمان می‌شود/ هسته‌های حزب‌الله در سراسر جهان آمریکا را آرام نگذاشتند 

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت:‌ تا قبل از این انقلاب هر انقلابی در غرب و شرق مادی بود و تنها انقلابی که پرچم معنویت، دین و بصیرت سیاسی را برافراشت انقلاب اسلامی بود که دنیا را غافلگیر کرد و همچنین انقلاب‌های مارکسیستی در دنیا تمام شد.

تکذیب راه‌اندازی شبکه رادیو - تلویزیونی خصوصی توسط سپاه/"شبکه عصر" با تصمیم سازمان صداوسیما راه‌اندازی می‌شود

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه، انتشار برخی اخبار مبنی بر اقدام این نهاد در راه‌اندازی شبکه رادیو-تلویزیونی خصوصی موسوم به شبکه «عصر» را تکذیب کرد.


برخی حقیقت سوریه را نمی‌دانند/ چرا ملی‌گراها را در جبهه ندیدیم؟/ امام(ره) سنگ را به موشک تبدیل کرد

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با اقدام شجاعانه خود جهان اسلام را از سیر نزولی نجات داد، گفت: چه عاملی سبب شده سه سال پی‌در‌پی آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه و عربستان بر رفتن این آقا از سوریه اصرار دارند؟ در این‌جا خوارج را به خوبی می‌بینم.


بازآماد هواپیمای سی-130 در نیروی هوایی ارتش

به همت کارکنان نیروی هوایی ارتش یک فروند هواپیمای ترابری سی-130 پس از ساعت‌ها کار تخصصی بازآماد (اورهال) شد و به ناوگان نهاجا پیوست.


۷ محور کلان حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس

دبیرکل کنگره شهدا و ایثارگران روحانی کشور با تشریح ۷ محور کلان حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: آمار شهدای روحانیت در دوران جنگ تا به امروز ۴۳۵۰ نفر است و تاکنون کنگره‌های استانی در ۲۶ استان برگزار شده و در بهار سال ۹۴ کنگره سراسری شهدای روحانیت کشور را به حول و قوه الهی خواهیم داشت.


دوم خرداد شعار توقف انقلاب مطرح شد/با افرادی که چشم به غرب دارند مشکل داریم

فرمانده کل سپاه  گفت: در دوم خرداد شعار توقف انقلاب مطرح شد، لذا با این طرز تفکر و افرادی که به غربی‌ها و اروپای‌ها چشم دارند مشکل داریم.


جنگ‌های جهانی اول و دوم را به اسم دفاع مقدس انعکاس ندهیم

نویسنده دفاع مقدس گفت:‌ باید نفس برگزاری این جشنواره انعکاس صحیحی از دفاع مقدس خودمان باشد نه اینکه جنگ جهانی اول و دوم را به اسم دفاع مقدس انعکاس بدهیم.


اختتامیه ششمین جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس برگزار شد

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در آئین اختتامیه ششمین دوره جشنواره سراسری داستان کوتاه دفاع مقدس که با حضور مقامات لشکری و کشوری و نویسندگان و محققین این عرصه برگزار شد، گفت: بیش از ۱۸۰۰ اثر برای این جشنواره ارسال شده است و جایزه‌هایی به ۵۰ درصد بیش از فراخوان اولیه در نظر گرفته شده است.


پیشرفت‌های کشور و تولید پیشرفته‌ترین تجهیزات مرهون دفاع مقدس است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت:‌ ‌ پیشرفت‌های امروز کشور در موضوعات هسته‌ای سلول‌های بنیادی،‌ نانو و تجهیزات نظامی به خاطر دفاع مقدس است. در آن دوران کشورمان سیم‌خاردار را هم وارد می‌کرد اما امروز دنیا می‌بیند که پیشرفته‌ترین تجهیزات را تولید می‌کنیم.

برخی در مقابل داستان‌نویسی اسلامی، انقلابی و جهادی مانع‌تراشی می‌کنند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) اعلام کرد ما در زمین دشمن بازی نمی‌کنیم و قواعد و قوانین خودمان را داریم گفت: اگر یک زمان اسلام را با لیبرالیسم و مارکسیست تطبیق می‌دادند از این به بعد آن‌ها باید ثابت کنند که با مذهب تطبیق یابند.


واکنش سرلشکر فیروزآبادی به خبر "برکناری بندربن‌سلطان" در عربستان سعودی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان گفت: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی به هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن