تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت پالایشگاه شیراز به 200 هزار بشکه در روز می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظرفیت پالایشگاه شیراز به 200 هزار بشکه در روز می رسد خبرگزاری پانا: ظرفیت فرآورش پالایشگاه شیراز با موافقت وزارت نفت برای افزایش ارسال خوراک به شرکت پالایش نفت شیراز، به 200 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ فروردين ساعت 12:35



به گزارش خبرگزاری پانا ، مدیرعامل شرکت پالایش نفت شیراز، گفت: افزایش ظرفیت این پالایشگاه باید با طراحی و احداث واحدهای جدید انجام شود.
عبدالرحیم شمس الدینی با بیان اینکه هم اکنون طرح توسعه افزایش ظرفیت این شرکت را به همراه درخواست افزایش خوراک به وزارت نفت ارائه داده ایم، افزود: در صورت موافقت این وزارتخانه، پروژه یاد شده کلید خواهد خورد.
وی ظرفیت کنونی پالایشگاه شیراز را 60 هزار بشکه در روز اعلام کرد و افزود: روزانه 13 هزار بشکه از نفت خام سروستان، 10 هزار بشکه از میعانات گازی آغار و دالان و مابقی خوراک نیز از نفت گچساران تامین می شود.
شمس الدینی تصریح کرد: در صورت موافقت، باید دید که قرار است مابقی خوراک (140 هزار بشکه در روز) قرار است از کجا و چه محصولی باشد تا طبق آن واحدهای جدید طراحی و ساخته شود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت شیراز افزود: اگر با افزایش خوراک میعانات گازی از عسلویه موافقت شود، واحدهای جدید نیز باید طبق استانداردهای فرآورش میعانات گازی طراحی شود.
شمس الدینی همچنین از یک طرح مطالعاتی برای ارتقای کیفیت گازوئیل و نفت سفید در این شرکت خبر داد و افزود: این طرح به منظور سولفورزدایی از محصولات انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در حال انجام مهندسی بنیادی است، ادامه داد: این پروژه را کارکنان و متخصصان شرکت انجام می دهند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن