تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799080789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت تولید در فولاد خوزستان به 13میلیون و 600هزار تن می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظرفیت تولید در فولاد خوزستان به 13میلیون و 600هزار تن می رسد اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: ظرفیت تولید در این شرکت تا چشم انداز سال 1404 به 13میلیون و 600 هزار تن می رسد.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی این شرکت، ˈعبدالمجید شریفیˈ درجریان دیداراخیر استاندار خوزستان از کارخانجات فولاد خوزستان افزود: فولاد خوزستان به عنوان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور م اکنون سهم 25 درصدی از مجموع تولید فولاد ایران را داراست و برنامه های توسعه و افزایش ظرفیت آن به گونه ای دنبال می شود که این سهم تا پایان تحقق افق چشم انداز 1404 با تولید 13 میلیون و 600هزار تن فولاد در خوزستان حفظ شود.
وی گفت: با راه اندازی واحد احیای مستقیم طرح فولاد شادگان در مدت یک سال، این طرح که به تازگی با موافقت وزیر 65 درصد سهام آن به شرکت فولاد خوزستان واگذار شده نخستین کارخانه از طرح های هفتگانه فولاد استانی است که به بهره برداری می رسد.
شریفی افزود: رشد تولید شمش در فولاد خوزستان در شش سال گذشته روند پیوسته و پایداری داشته به گونه ای که در این مدت به 63 درصد رشد رسید و این شرکت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موفق شد رکورد تولید سه میلیون و 551 هزارتن شمش را ثبت کند که در شرایط تحریم و رکود بازار یک دستاورد فوق العاده محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: این شرکت پیشرو ترین شرکت فولادساز کشور در عرصه بومی سازی است به گونه ای که فناوری احیای مستقیم برای نخستین بار در کشور درسال 1375 در این شرکت به طور کامل بومی شد.
وی در زمینه رشد تامین اقلام تدارکاتی شرکت از داخل افزود: بنابر تاکید مسوولان همواره تلاش داشتیم که تاحد ممکن اقلام را از داخل تامین کنیم و همکاران موفق شدند این رقم را از 71 درصد در سال 86 به 90 درصد درسال 92 برسانند.
شریفی در عین حال با اشاره به احداث 500هکتار فضای سبز در محیط کارخانه که پنج برابر ضرورت های قانونی است افزود: فولاد خوزستان تاکنون بیش از یک هزار و 210میلیارد ریال طرح های زیست محیطی به اجرا گذاشته و 220میلیارد ریال دیگر نیز در دست اقدام دارد.
وی یادآوری کرد: در شش سال گذشته با حفظ روند افزایشی تولید در کاهش آلاینده ها نیز تلاش مضاعفی صورت گرفته و در همین مدت 44 درصد کاهش آلاینده ها حاصل شده است.
از جمله طرح های زیست محیطی فولاد خوزستان می توان به پروژه حفاظت از رودخانه کارون اشاره کرد که از ورود پساب آلوده به رودخانه جلوگیری می کند.
استاندار خوزستان نیز در این دیدار پس از اطلاع از موفقیت های حاصله در شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: این پیشرفت ها نشان از وجود مدیریت یکپارچه، دلسوز و دانش بنیان در شرکت و برخورداری از منابع انسانی کارآمد، تلاشگر و همگام با مدیریت دارد.
ˈعبدالحسین مقتداییˈ افزود: برای صیانت از این دستاوردها به محیط اطراف نیز باید توجه شود و این یک سرمایه گذاری دراز مدت است، زیراهمراهی و حمایت افکار عمومی را برای صنعت به دنبال دارد.
645/538
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن