تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های ویژه هفته بانوان، از شعار خارج شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های ویژه هفته بانوان، از شعار خارج شود بوشهر- ایرنا- چند سالی است برنامه هایی برای گرامیداشت هفته زن درنظر گرفته و اجرا می شود که معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معتقد است: امیدواریم این برنامه ها از شعار و حرف خارج شود و شکل عملی به خود بگیرد.


افسانه سیف زاده که با ایرنا گفت و گو می کرد، ادامه داد:تجلیل و گرامیداشت مقام زن نباید فقط جنبه مادی داشته باشد،طرح های زیادی برای گرامیداشت بانوان تدوین و پیگیری شد اما به سرانجام نرسید.
وی بیان کرد: برنامه هایی که برای گرامیداشت هفته زن در نظر گرفته شده و اجرا می شود باید زمینه ساز احیای کرامت واقعی بانوان باشد.
سیف زاده ادامه داد: این برنامه ها به گونه ای نباشد که تبلیغ صرف بوده و بازخورد مطلوبی نداشته باشد بلکه فرصت ظهور توانمندی ها و قابلیت های بانوان را فراهم کند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تجلیل از بانوان دراین هفته هرچند اقدام خوب و بجایی است اما ای کاش در بحث بانوان شاغل مدیران شرایط فعالیت بهتری را برای این قشر فراهم کنند.
سیف زاده بیان کرد: اکثر بانوان شاغل چند مسوولیتی و چند نقشی هستند و در صورت فراهم نبودن فضا و شرایط مناسب کاری سلامت آنان به خطر می افتد و قادر به ارائه خدمات مطلوب نخواهند بود.
برنامه های هفته زن به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود که تولد این بانوی بزرگوار امسال مصادف با 31 فروردین است.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر همچنین گفت:به دلیل نبود فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی مناسب و لازم در این استان، برخی بانوان برای گذران وقت به خیابان گردی روی آورده اند که این وضعیت معضلات و تبعات اجتماعی زیادی به دنبال دارد.
سیف زاده اضافه کرد: هنگامی که این فضاها برای بانوان فراهم باشد و آنان احساس کرامت کنند و توانمندی های خود را به صورت سالم مطرح کنند، بخش بزرگی از معضلات و آسیب های اجتماعی برطرف خواهد شد.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به نبود فضای ورزشی کافی برای بانوان در بوشهر گفت: استخر کوثر از سال 86 تاکنون به دلیل نیاز به تعمیرات تعطیل است و هر سال نیز تعمیر آن به تعویق می افتد و امکانات و شرایط پلاژ بانوان نیز از سه سال پیش تاکنون تغییر نکرده است.
وی افزود: برای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی باید سرانه استفاده بانوان از امکانات و فضاهای تفریحی و ورزشی را افزایش دهیم و پیش از آن باید این فضاها را به شکل مناسبی فراهم کنیم.ک/3
7209/539 /675
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن