تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران در حوزه تبادلات انرژی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مازندران در حوزه تبادلات انرژی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است ساری - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار مازندران این استان را در حوزه تبادلات انرژی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار دانست.


ˈعلی احسانیˈ روز دوشنبه در آیین امضای موافقت نامه طرح توسعه پایدار مازندران با محوریت انرژی، فناوری و مدیریت ارزش و تامین ، افزود: توجه به مواهب طبیعی و خدادادی در مازندران و بهره گیری اصولی از ظرفیت های موجود ، تسریع در فرآیند رشد ، توسعه و پیشرفت انرژی مرتبط با نفت و گاز را به همراه دارد.
وی زنجیره های تامین و ارزش داخلی و منطقه ای و مرکز خدمات مهندسی نفت ، گاز و پتروشیمی در استان را ازجمله مهمترین اهداف امضای موافقت نامه طرح توسعه پایدار مازندران اعلام کرد.
وی با تشریح نقشه راه دستیابی به اهداف این طرح ، اظهارداشـت: رشد متوازن با برنامه آمایش سرزمین و محافظت از محیط زیست از طریق فناوری های سبز و توسعه نرم، توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش و فناوری و خلق ارزش و افزایش درآمد، جذب صنایع سبز از طریق تشکیل زنجیره ارزش، تامین و شبکه های توسعه دهنده، کارآفرینی در حوزه مشاغل عمومی و اشتغالزایی تخصصی با هدف امکان جذب نیروی متخصص، جذب نخبگان در تقابل با مهاجرت های محلی و بین المللی، ایجاد تناسب در زیرساخت ها و مهندسی مجدد قوانین و مقررات متناسب با توسعه و پایداری در بهره برداری از مهمترین موارد است که باید در قالب این طرح به آن توجه شود.
وی صادرات مواد غیرنفتی به ویژه تجهیزات صنایع نفت و گاز، سرعت بخشیدن به عوامل توسعه، جذب اعتبارات و سرمایه گذاران با ایجاد جذابیت، تهیه اسناد بالادستی استانی برای تسهیل در کارها ، معاملات انرژی برای افزایش درآمد ارزی و ریالی، افزایش ظرفیت های نوآوری و جذب سرمایه های ریسک پذیر و افزایش سطح بهداشت عمومی و صنعتی با بهره گیری از فرهنگ اسلامی را از دیگر مواردی ذکرکرد که برای دستیابی به طرح توسعه پایدار باید به آنها توجه شود.
معاون برنامه ریزی استاندار مازندران اظهارداشـت: با تحقق اهداف این موافقت نامه، زنجیره های تامین و ارزش داخلی و منطقه ای و مرکز خدمات مهندسی نفت ، گاز و پتروشیمی در مازندران ایجاد خواهد شد.
احسانی گفت: زیرساخت های مناسب ، هدفمند و هماهنگ با برنامه آمایش سرزمین مازندران و توسعه سرمایه گذاری میادین نهفته در بستر دریای مازندران نیز باید با سرعت بیشتری تقویت و ایجاد شود.
وی ادامه داد: جایگاه مازندران بعنوان دروازه مبادلات چهار راه استراتژیک اقتصادی کشور با کشورهای همسایه و کسب سهم و منافع ملی ناشی از درآمد عرضه و توزیع منابع انرژی و تامین صنایع مرتبط با آن نیز بر کسی پوشیده نیست.
وی تبیین و برنامه ریزی عملیاتی بر پایه تولید ارزش در کنار کسب درآمد از طریق تدوین نقشه راه و برنامه ریزی استراتژیک برای ایجاد شرایط توسعه پایدار سبز در مازندران را از الزامات توسعه دانست.
نشست امضای موافقتنامه طرح توسعه پایدار مازندران روز دوشنبه با محوریت انرژی، فناوری، مدیریت ارزش و تامین در استانداری مازندران و با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران، 35 تن از نخبگان صنعت نفت کشور و معاون طرح و برنامه پتروشیمی وزارت نفت برگزار شد .
در پایان این مراسم موافقت نامه طرح توسعه پایدار مازندران به امضای ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران و مهندس سیروس تالاری، رییس هیات مدیره شرکت مهندسی متان رسید.ک/3
2501/402
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن