تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820952862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اقتصادی بدون توجه به فرهنگ ، نامتوازن است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه اقتصادی بدون توجه به فرهنگ ، نامتوازن است شیراز - ایرنا - معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم گفت:رشد و پیشرفت کشور باید به صورت موزون ، هماهنگ وهمه جانبه صورت گیرد و اگر این رشد و توسعه بدون توجه به فرهنگ تنها دربخش اقتصاد محقق شود این توسعه نامتوازن است.


به گزارش ایرنا علی حسین رعیتی فرد ، دوشنبه درنشست شورای اداری شهرستان جهرم با اشاره به نامگذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، گفت: دراین شعار رهبرمعظم انقلاب مردم و مسوولان را در کنار یکدیگر مورد خطاب قرار داده اند و رشد و شکوفایی اقتصادی در کنار پیشرفت و بالندگی فرهنگی را در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی ترسیم فرموده اند .
وی افزود: امروزهمه مسوولان برای عمل به فرمایش رهبری وظیفه دارند با مدیریت جهادی و بسجی وارد میدان شوند و زمینه رشد و تعالی همه جانبه کشور را فراهم کنند.
معاون استاندار فارس بیان داشت:توجه به اقتصاد و فرهنگ به عنوان نیاز اساسی در این مقطع بسیارحائز اهمیت است و مدیریت جهادی به معنای تلاش و اقدام فراتر از فعالیت در وضعیت عادی با بکار گیری همه امکانات همراه با عزم ملی است.
رعیتی فرد اظهار کرد: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی اصلی ترین برنامه های این فرمانداری در سال 93 است و در این مسیر با تمام توان حرکت می کنیم .
فرماندار ویژه جهرم درمورد اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت:برای اجرای این مرحله تمام زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه در این شهرستان فراهم شده است و همه دستگاه ها و مراکز خدمات رسان تمهیدات لازم را برای ثبت نام خانوارها پیش بینی کرده اند .
رعیتی فرد با تاکید براین که مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه ، حمایت از تولید ملی و بهبود شرایط حوزه سلامت اجرا می شود گفت: و درآمد حاصل از این طرح درامرتولید و حمایت ازاقشارنیازمند هزینه می شود و بی شک تحقق این مهم موجب برطرف شدن رکود اقتصادی می شود.
نام نویسی سرپرستان خانواربرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها از بیستم فروردین جاری آغاز شده که به طور معمول تا سی ام این ماه ادامه دارد.برای این کارسایت www.refahi.ir پیش بینی شده و ثبت نام نکردن دراین سایت به معنای انصراف از دریافت یارانه ها تلقی می شود. مرحله نخست اجرای قانون هدفمندی یارانه ها آذر 1389آغاز شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ک/2
7369 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن