تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820758201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اقتصادی کشور بر مبنای فرهنگ عدالت اسلامی بنا شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه شهرکرد: توسعه اقتصادی کشور بر مبنای فرهنگ عدالت اسلامی بنا شود شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:توسعه همه جانبه و پایداری اقتصادی کشور باید بر مبنای فرهنگ عدالت اسلامی بنا شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ محمدعلی نکونامˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در جمع نمازگزاران این شهر در مصلای امام خمینی (ره)، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت:برای تحقق این فرمان، همه اقشار مردم باید به صحنه آمده و با عزم استوار با مسئولان همکاری و مشارکت کنند.
وی ادامه داد:همگان نسبت به حفظ اسلام مسئولند و باید تحت حاکمیت ولایت خدا، پیامبر اکرم و ائمه علیهم السلام و فقیه عادل جامع الشرایط باید برای حفظ دین مجاهدت کنند.
حجت الاسلام نکونام همچنین با بیان مناسبت های تقویم در هفته آینده، با گرامی داشت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، افزود:اسلامی شدن نظام، وظایفی بر گردن مردم و مسئولان قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری تصریح کرد:اسلام، اجازه گسترش فرهنگ های مبتذل غربی را در کشوری که نام حکومت اسلامی دارد نمی دهد و در این کشور، پذیرش حقوق بشر سراسر حیله و نیرنگ غرب نیز جایی ندارد.
خطیب جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه دین اسلام اجازه بی تفاوتی در برابر تضییع حقوق مظلومان جهان را نمی دهد، تاکید کرد:اسلام اجازه نمی دهد دموکراسی و مردم سالاری دینی به شیوه غربی آن در جامعه روایج یابد.
وی همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه دوم و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت:خروج از فرهنگ فاطمی با روح اسلام سازگار نیست و مردم نیز آیین های شهادت آن حضرت را شایسته و در خور شخصیت حضرت زهرا برگزار می کنند.
حجت الاسلام نکونام همچنین در خطبه نخست نماز با قرائت آیاتی از سوره مبارکه جن، افزود:بر اساس آیات این سوره، مومنان مراقب رفتار و اعمال خود و دیگران هستند، اهل منطق و تحقیقند و اگر حرف حق بشنوند، آن را می پذیرند.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن