تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798513743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فرهنگی، زیربنا و پیش نیاز اصلی رشد اقتصادی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در لرستان: توسعه فرهنگی، زیربنا و پیش نیاز اصلی رشد اقتصادی کشور است خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: توسعه فرهنگی در قالب جریان سازی و با هدف تقویت و توسعه فرهنگ دینی و مذهبی جامعه، زیربنا و پیش نیاز اصلی رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای تحقق شعار محوری سال که با حضور مدیران دستگاههای فرهنگی استان برگزار شد، افزود: زمینه سازی برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ˈاقتصاد و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نیازمند احساس مسوولیت و تلاش جمعی و همگانی در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی است.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون همیشه با تدبیر و درایتی حکیمانه و عالمانه، فرهنگ را به عنوان مهم ترین جبهه در عصه مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام مورد توجه و تاکید قرار داده اند.
امام جمعه خرم آباد افزود: فرهنگ اساس همه برنامه ها و فعالیت ها در حوزه ها و بخش های مختلف است و در حقیقت فرهنگ ریشه تمامی اقدامات و برنامه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب تلاش گسترده ای را برای مقابله با فرهنگ دینی جامعه آغاز کرده اند، گفت: بیش از 80 هزار رسانه در فضای سایبری در سه حوزه اسلام، شیعه و ایران هراسی برای مقابله با اهداف و آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مشغول فعالیت هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این هجمه عظیم فرهنگی در حوزه های اعتقادات دینی، اخلاق اجتماعی و ارزش های اسلامی و انقلابی با هدف متزلزل کردن عقاید و باورهای دینی جامعه و ترویج و توسعه فساد و بی بندو باری در سطح کشور ایجاد شده است.
وی گفت: برای مقابله با این هجمه عظیم و گسترده دشمن، باید با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگ بومی و فرهنگی دینی، زمینه و شرایط برای خنثی کردن ترفندها و توطئه های دشمن را فراهم کنیم.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به مظلومیت فرهنگی دینی در سطح جامعه، تصریح کرد: بومی کردن مسایل فرهنگی و برنامه ریزی هدفمند و ارائه راهکارهای عملی و اجرایی با همکاری وهمراهی نهادهای فرهنگی یکی از اقدامات مهم و موثر درراستای تحقق شعار محوری سال و رشد و توسعه فرهنگی کشور است.
وی افزود: برای این مهم لازم است، مجامع علمی و دانشگاهی همچون حوزه های علمیه، دانشگاهها، آموزش و پرورش در کنار نهادها و دستگاههای متولی فرهنگ در کشور، بیش از پیش نقش آفرینی کنند.
وی با اشاره به اهداف تشکیل این جلسه، گفت: این شورا با هدف برنامه ریزی و تدوین راهکارهای هدفمند و موثر فرهنگی در راستای تحقق شعار محوری سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطح استان تشکیل شده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم تهیه و تدوین برنامه های عملی و اجرایی فرهنگی در سطح استان، اظهار کرد: یکی از عوامل مهم دراین زمینه، توجه به فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی و حمایت از تولیدات فرهنگی فاخر و ارزشمند در این حوزه است.
وی همچنین بر استفاده از عناصر فرهنگی داخل و خارج استان، راه اندازی جریان های فرهنگی موثر و پیگیری برنامه ها با انجام کار کارشناسی در راستای تحقق شعار محوری سال تاکید کرد.
امام جمعه خرم آباد، تامین بودجه و اعتبار موردنیاز برای انجام فعالیت های فرهنگی ارزشمند و اثرگذار و تلاش برای غلبه فرهنگ بومی و دینی کشور بر فرهنگ های منحط غربی را از دیگر ملزومات تحقق شعار محوری سال و مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی تاکید کرد: این جلسه در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق مطالبات و منویات ایشان در خصوص نامگذاری سال جاری تشکیل شده و تا تحقق اهداف و برنامه های موردنظر با تلاش، همراهی و همفکری مجموعه دستگاههای فرهنگی و متولی در این حوزه ادامه خواهد داشت.
تشکیل دبیرخانه شورای تحقق شعار محوری سال با حضور برخی از دستگاههای فرهنگی و برنامه ریزی برای ارائه برنامه ها و راهکارهای عملی و اجرایی در زمینه تحقق این شعار از دیگر مصوبات این جلسه بود.
همچنین دراین جلسه مدیران دستگاههای فرهنگی استان لرستان، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مرتبط با شعار و سیاست محوری سال براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطح استان را ارائه کردند.
1625
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن