تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود پروژه های نیمه تمام عمرانی، از موانع اصلی رشد و توسعه اقتصادی و زیباسازی شهرها در لرستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار لرستان: وجود پروژه های نیمه تمام عمرانی، از موانع اصلی رشد و توسعه اقتصادی و زیباسازی شهرها در لرستان هستند خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: وجود پروژه های عمرانی نیمه تمام و تعطیل شده در سطح استان به ویژه در حوزه عمران و توسعه شهری، از موانع مهم رشد و توسعه اقتصادی استان و بهبود وضعیت شهرها در راستای زیباسازی و عمران شهری است.


به گزارش ایرنا، ˈهوشنگ بازوندˈ در دیدار با شهردار و مدیران بخش های مختلف شهرداری خرم آباد، افزود: یکی از برنامه های محوری و مهم مدیریت اجرایی استان لرستان در حوزه فعالیت های مرتبط با مدیریت شهری، برنامه ریزی علمی و کارشناسی برای تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عمران و زیباسازی شهری است.
وی اظهار کرد: باید پذیرفت که نیمه کاره ماندن و طولانی شدن عمر اجرای پروژه های عمران شهری، علاوه بر برهم زدن زیبایی و مبلمان شهری به لحاظ مالی نیز موجب از بین رفتن سرمایه ها و منابع مالی و مرگ اقتصاد در استان شده است.
استاندار لرستان گفت: دراین راستا و برای حل این مشکل، باید با فکر و برنامه ریزی صحیح و ایجاد راهکارهای مناسب علاوه بر رفع موانع و مشکلات اجرای پروژه های نیمه تمام شهری و طراحی و تعریف پروژه های جدید، چهره و مبلمان شهر را تغییر دهیم.
بازوند افزود: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد باید برای تحقق این مهم، زمینه برای حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در روند اجرای طرح های عمران شهری و توسعه مبلمان شهری با هدف جذب گردشگر و ایجاد فرصت های شغلی مولد را فراهم کنند.
1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن