تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار پروژه نیمه تمام در مازندران وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران احسانی:
سه هزار پروژه نیمه تمام در مازندران وجود دارد
ساری - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران گفت: در استان چهار هزار پروژه تصویبی، 600 طرح خسارات ناشی از بارش برف و سه هزار پروژه نیمه تمام در استان داریم، افزود: 1200 میلیارد تومان اعتبار مورد نظر برای پروژه های نیمه تمام استان نیاز است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی احسانی شامگاه پنج شنبه در شانزدهمین جلسه کارگروه برنامه ریزی و توسعه استانداری مازندران با اشاره به شرایط خاص امروز تولید و اشتغال، اظهارداشت: با توجه به شرایط امروز تولید و اشتغال، وضعیت مشارکت اقتصادی بخش اقتصادی طی 9 ماه سال جاری روند کاهشی و نرخ بیکاری روند افزایشی داشته است. وی بیان کرد: بیش از 30 درصد نرخ بیکاری مربوط به فارغ التحصیلان تحصیلات عالیه بوده است. این مقام مسئول با بیان اینکه دولت برای رسیدن به ظرفیت برنامه پنجم توسعه برای کاهش تورم و رشد اقتصادی نیاز به یک مدیریت سخت است، افزود: برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی نیازمند ورود منابع اعتباری و تخصیص اعتبار هستیم. احسانی با تاکید رهبری به اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: متولیان دستگاههای اجرائی استان در سال جدید با توجه به برنامه های ابلاغ شده کار بسیار سختی را پیش رو دارند. وی به برنامه پنجم توسعه بعنوان برنامه بلند مدت  و سند چشم انداز 20 ساله بعنوان یک برنامه میانه مدت پیش بینی شده است، اشاره کرد. احسانی تصریح کرد: اقدامات اولویت دار برای تحقق برنامه توسعه استان، بهره برداری سد گلورد و کسلیان، ارتقاء آب آشامیدنی شهری و روستایی، اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب، ساماندهی نوار ساحلی، توسعه فرودگاهها، تسریع آزاد راه تهران شمال، عبور از البرز، زهکشی 50 هزار هکتار اراضی شالیزاری از طریق فایناس، بهداشت و درمان و توسعه صنایع تولیدی اینها موجب تحرک در سرمایه گذاری و توسعه استان می شود.   وی با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه پنجم توسعه اقتصادی استان نیازمند برنامه ریزی و شاخص های توسعه است، خاطرنشان کرد: از برنامه های پنجم توسعه استان درآمد سرانه، رشد تولید ناخالص داخلی، تقویت بخش کشاورزی و صنعت عنوان کرد. معاون برنامه ریزی استاندار مازندران با بیان اینکه از نظر زیر ساختی با مشکلاتی در استان مواجه هستیم، اظهارداشت: برای توسعه سرمایه گذاری در قالب برنامه 5 ساله تولید ناخالصی داخلی استان به بیش از 43 میلیارد تومان اعتبار نیاز است. وی بهره برداری از منابع نفت و گاز دریای خزر را از مهمترین برنامه های دولت در سال 93 عنوان کرد. معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران با بیان اینکه شورای برنامه ریزی استان دارای بیش از 10 کارگروه تخصصی است، گفت: جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید طبق برنامه زمانبندی شده و مستمر برگزار شود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن