تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820740684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاطمه زهرا (س) برترین الگوی زندگی زنان عالم بشریت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فاطمه زهرا (س) برترین الگوی زندگی زنان عالم بشریت است آذرشهر، تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: زندگانی فاطمه زهرا (س) برای تمام زنان عالم بشریت الگو و برترین سرمشق است.


حیدر صادقی روز یکشنبه در جلسه کارگروه هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته زن در این شهرستان افزود: ابعاد مختلف شخصیت بزرگ بانوی عالم هستی و دخت نبی مکرم اسلام رفتار و کردار خداشناسی است.
وی جایگاه زن را از منظر دین مبین اسلام بسیار بلند و با اهمیت دانست و یادآوری کرد: پیامبر بزرگوار اسلام بعد از مبعوث شدن در دوران جاهلیت، مقام و منزلت زن را تبیین و انسان ها را با جایگاه زن آشنا کرد.
فرماندار آذرشهر تربیت نسل ها را از رسالت های مهم زنان عنوان کرد و گفت: صدیقه طاهره (س) در عمر کوتاه خود در منزل مولای متقیان درکنار انجام دیگر مسوولیت خود فرزندانی همچون امام حسن و حسین و زینب کبری و ام کلثوم را نیز تربیت کرد.
صادقی پیاده شدن الگوها و رفتارهای فاطمه زهرا (س) در زندگی امروزی را از نیازهای حیاتی جامعه اسلامی برشمرد و اظهارکرد: ایام ولادت و یا شهادت آن یگانه بانوی معصوم فرصت مناسبی است تا اینکه سیره و سلوک آن حضرت بیش از پیش برای همه ما به خصوص زنان جامعه تبیین و آشکار شود.
وی درادامه این جلسه حضور زنان ایرانی را در عرصه ها و صحنه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی بسیار مهم ذکر کرد و افزود: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و مشارکت آنان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن بسیار مشهود است.
فرماندار آذرشهر بر لزوم برگزاری برنامه های مناسب برای بزرگداشت روز زن و ایام ولادت فاطمه زهرا (س) تاکید و یادآوری کرد: جهت گیری این مراسم و برنامه ها باید در شناخت بیش از پیش دخت نبی مکرم اسلام و سرآمد زنان عالم باشد.
مسوول امور بانوان آذرشهر و رییس ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته زن این شهرستان نیز در این نشست از برنامه های پیش بینی شده ادارات و سازمان های مختلف و دیگر اقشار برای بزرگداشت این هفته گزارش داد.
رقیه نجارپور نشست های فاطمه شناسی، مسابقات فرهنگی، پیاده روی بانوان، تکریم زنان برتر، انجام مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های آموزشی، انشاء و مقاله نویسی دانش آموزان در مدارس و دیدار از برخی زنان سرپرست خانوار را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته زن اعلام کرد.
امسال به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) سی و یک فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه به عنوان هفته زن نامگذاری شده است.
7226/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن