تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814580301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخصیت معنوی و ملکوتی فاطمه زهرا (س) الگوی مناسبی برای افراد بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شخصیت معنوی و ملکوتی فاطمه زهرا (س) الگوی مناسبی برای افراد بشر است گرگان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شخصیت معنوی و ملکوتی حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه و الگوی مناسبی برای افراد بشر است.


حجت الاسلام ˈنوراله ولی نژادˈ روز پنجشنبه به مناسبت سالروز شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) افزود: حضرت فاطمه (س) در زمینه همسرداری، تربیت فرزند، اخلاق، دفاع از ولایت، دفاع از حق و ... الگوست.
وی با بیان این که تقارن سال نو با شهادت مظلومانه آن حضرت نباید ما را از گرامیداشت نام مطهر او غافل نماید، تأکید کرد:. فاطمیه برای ما مسلمانان و فرزندان حضرت زهرا (س) تا ابد فاطمیه خواهد ماند و تقارن آن با هیچ مناسبتی ما را از التیام بخشیدن به قلب داغدار فرزندش امام عصر (ارواحنا فداه) باز نخواهد داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که حضرت فاطمه (س) نورش را از حق تعالی گرفته و نوری که متصل به منبع اصلی است تمام نمی شود گفت: رضایت و غضب پروردگار نسبت به مردم در رضایت و خشنودی حضرت زهرا گره خورده است.
حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که همه راه ها به فاطمه (س) ختم می شود گفت: صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیت وارسته و ممتازی است که همه انسان های خردمند مسلمان و حتی همه دانایان همه ادیان، عظمت و مقام والای او را باور دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه تصریح کرد: این بانوی بزرگ، علاوه بر شخصیت ذاتی و با عنایت به این که در مهد نبوت پرورش یافته، خود نیز برای پیمودن مدارج عالی انسانی، نهایت دقت، مراقبت، کوشش و مجاهده مؤمنانه را به کار گرفته تا در برابر جامعه ای که در آن زندگی می کند، به نحو احسن و به صورت ماندگار لباس عمل بپوشاند.
ولی نژاد در ادامه با بیان این که اگر بخواهیم به تحلیل زندگی این بانوی بزرگ بپردازیم، باید بگوییم که فاطمه (س) بانویی است که در ایمان و عقیده، فکر و اندیشه، عمل به وظایف واجب و رفتار و کردار در حوزه های فردی و اجتماعی، از قرآن کریم الهام گرفته و این الهام را در سراسر زندگانی کوتاه خویش، به ظهور رسانده است.
وی با بیان این که تنها درخواست فاطمه در قیامت از درگاه الهی این است که پروردگارا من می خواهم علاقه مندان به من را عذاب نکنی و عاشقان به عترتم را بیامرزی، تأکید کرد: همه ما باید سعی کنیم در صف فاطمیون قرار بگیریم زیرا که فردای قیامت فاطمه (س) شفاعت کننده ما مسلمین است.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن