تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بزرگ عمره گزاران خراسان جنوبی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش بزرگ عمره گزاران خراسان جنوبی برگزار شد خبرگزاری پانا : همایش بزرگ عمره گزاران خراسان جنوبی در سالن شهید قاسمی بیرجند برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 08:13



  به گزارش خبرگزاری پانا ؛   ابوالفضل نوفرستی هدف از برگزاری این همایش را  وحدت ، همدلی و شناخت بیشتر زائرین شهرستان دانست و افزود: بایدها و نبایدها باید گفته و مناسک  حج نیز باید به صورت عملی آموزش داده شود.  مدیر سازمان حج و زیارت استان خراسان جنوبی ادامه داد : دشمنان برنامه هایی پیاده کردند تا حواس ما به بازار گرم شود و از زیارت دست برداریم.   وی برای افتادن رونق این بازارها گفت: باید حرمت نماز و زیارت را نگه داریم و بهتر است دعارا حفظ و در صورتی که کتاب دعا را از ما گرفتند در دل با ائمه و رسول گرامی اسلام (ص) به زبان عربی یا فارسی صحبت کنیم.     نوفرستی ضمن یادآوری نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ و مدیریت جهادی و عزم ملی عنوان کرد:دنیای استکبار از وحت مسلمانان راضی نیست و دشمنان می خواهند بین شیعه و سنی تفرقه بیندازند پس حواس ما جمع باشد که تمام همت خود را به کار بیندازیم و با پازلی که دشمن آن را چیده بازی نکنیم.     وی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی از نظر درامد جزو استانهای پایین جدول و از نظر تعداد زائر جزو استانهای وسط نزدیک به بالای جدول می باشد.وی معنا و مفهوم این عمل را پایبندی مردم استان به امورات دینی دانست.     نوفورستی در کلام پایانی خود شلوغ ترین مراسم تشییع جنازه را بعد از مراسم تشییع امام (ره) مراسم شهید صیاد شیرازی دانست و ضمن بیان خاطره ای از این شهید بزرگوار اعلام کرد:آیت الله بهاالدینی ها رمز موفقیت این شهید را نماز اول وقت دانسته است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن