تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815321194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیرجند بزرگترین وقف سال 93 خراسان جنوبی را به خود اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیرجند بزرگترین وقف سال 93 خراسان جنوبی را به خود اختصاص داد بیرجند - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از ثبت بزرگ ترین وقف سال 93 استان تاکنون در شهرستان بیرجند خبر داد.


حجت الاسلامˈ محمدطاهر گرایلیˈ در این باره اظهار داشت: تعداد 11 وقف جدید از ابتدای سال جاری در استان به ثبت رسیده که در این بین موقوفه ای در بیرجند از لحاظ ریالی بزرگترین موقوفه 93 محسوب می شود.
وی در تشریح وقف های جدید امسال گفت: سال 93 همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری و و سوگواره یاس نبوی تبلیغات وقف شاهد رشد بیشتر وقف جدید در نوروز بودیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ارزش موقوفات جدید امسال را حدود 216 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در این بین از لحاظ ریالی موقوفه حسین قائنی شامل 2.5 هکتار زمین مزروعی در شهر قهستان که در چهارم فروردین ماه جاری وقف شده بزرگترین موقوفه استان در سال جدید محسوب می شود.
حجت الاسلام گرایلی، ارزش ریالی این وقف را حدود 70 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نیت این وقف برای عزاداری حضرت فاطمه(س) بود.
وی گفت: وقف برای دارو و درمان، تامین مخارج موسسه خیریه کم توانان ذهنی، امور خیر، هزینه های مسجد، روضه خوانی برای امام حسین(ع) و فعالیت های قرآنی از دیگر نیات وقف های جدید در استان است.
وی خاطرنشان کرد: از لحاظ کمی قاین با سه وقف جدید در سال 93 رتبه نخست را از آن خود کرده و شهرستان های بیرجند، سرایان ، درمیان، فردوس و سربیشه به ترتیب در ردیف های بعدی قرار دارند.
حجت الاسلام گرایلی، تمامی وقف های انجام گرفته در استان را ارزشمند دانست و گفت: وقف از چنان جایگاه بالایی برخوردار است که حتی کوچکترین مال که وقف شود ارزش و اثری در جامعه بر جای می گذارد که تا ابد ماندگار است.665
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن