تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره بزرگداشت امامزادگان در خراسان جنوبی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنگره بزرگداشت امامزادگان در خراسان جنوبی برگزار می شود بیرجند - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به پنجم ذی القعده روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: امسال کنگره بزرگداشت امامزادگان در خراسان جنوبی برگزار می شود.


حجت الاسلام ˈ احمد شرفخانیˈ روز دوشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی افزود: این کنگره فرصتی برای معرفی و شناخت آستان مبارکه حسین بن علی موسی الکاظم(ع) در این استان در سطح ملی است.
وی با بیان اینکه سال گذشته کنگره بزرگداشت امامزادگان در استان اصفهان برگزار شده اظهار داشت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب باید برای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش کنیم.
وی از برگزاری طرح یاس نبوی از 10 فروردین ماه جاری در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور خبر داد و گفت: این طرح در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در بیش از 2 هزار و 300 بقعه متبرکه برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از افزایش حضور مردم در امامزادگان طی تعطیلات نوروزی امسال تاکنون خبر داد و یادآور شد: سال گذشته در تعطیلات نوروزی 69 میلیون نفر بار زائر در اماکن و بقاع متبرکه حضور پیدا کرده اند که این رقم پیش بینی می شود امسال 20 درصد افزایش یابد.
وی تاکید کرد: در سال جاری 2500 روحانی برای ترویج فرهنگ اسلامی به امامزادگان کشور اعزام شده اند.
حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه در این راستا 2 هزار و 286 امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور از 28 اسفندماه 92 لغایت 15 فروردین امسال آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران و زائران هستند.
وی یادآور شد: برنامه های مختلفی از لحظه تحویل سال برای خانواده ها، کودکان و نوجوانان در قالب برپایی خیمه های معرفت، برگزاری کلاسهای مشاوره خانواده، ایستگاه های همه واقف باشیم در قالب طرح آرامش بهاری تدارک دیده شده است.665
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن