تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804911105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قریب به یک هزار مرکز آماده ثبت نام مجدد از متقاضیان یارانه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان: قریب به یک هزار مرکز آماده ثبت نام مجدد از متقاضیان یارانه هستند گرگان - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار گلستان گفت: قریب به یک هزار مرکز مختلف در سطح شهرها و روستاهای استان آماده ثبت نام متقاضیان یارانه در فاز دوم هدفمندی اجرای این طرح هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی مرگدریˈ سه شنبه شب در جمع اعضای ستاد هدفمند کردن یارانه های استان گلستان افزود: در استان سعی شده تمام قوا و توان خود را برای بهتر فراهم شدن و آسان شدن شرایط ثبت نام از مردم نیازمند به عمل آوریم.
به گفته وی، بر این اساس دفاتر خدمات پستی و پیشخوان دولت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، دفاتر پلیس 10+ و کافی نت ها آمادگی لازم برای این همکاری را دارند.
وی تصریح کرد: ادارات کل استان گلستان با 710 مرکز، اداره کل بهزیستی استان با 150 مرکز، کمیته امداد امام خمینی (ره) با 17 مرکز و تمام مراکز پلیس 10+ و کافی ‎نت ‎ها آماده همکاری با مردم و اقدامات اجرایی مناسب هستند.
وی ادامه داد: به همه شرکت ها و ادارات استان، ابلاغ شده تا دستگاه های اجرائی و عمرانی، طی این مدت ثبت نام از انجام هرگونه عملیات عمرانی که موجب کندی در روند ثبت نام ایجاد می کند، پرهیز کنند.
مرگدری افزود: همچنین اداره برق موظف شده تا اگر برق بخشی از ادارات و مدارس و مراکز ثبت نام تعیین شده، قطع شده، آنان را وصل کنند و این روند حداقل تا دو هفته بعد از مهلت ثبت نام ادامه داشته باشد.
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان گفت: مدیران عضو ستاد باید مراقبت و نظارت 24 ساعته داشته باشند و اگر حوادث ناگوار و یا حوادث طبیعی و غیرطبیعی خدائی نکرده در استان رخ دهد، موظف هستند، بدون اتلاف وقت، نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
به گفته مرگدری، مبلغ ثبت نام از طریق کافی نت ها و ادارات پست 35 هزار ریال بعلاوه ارزش افزوده مالیاتی (8 درصد) می باشد که در این راستا، برخی از کافی نت ها و ادارات پست اعلام آمادگی ثبت نام با مبلغ 20 هزار ریال را کرده اند و آن دسته از افرادی که در منازل خود اینترنت دارند، هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.
وی اظهار کرد: توصیه می شود، افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند، به مراکز و دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.
وی در خصوص این که اکنون با توجه به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در فاز دوم، عده ای اقدام به افزایش قیمت ها به خصوص در زمینه مصالح ساختمانی کرده اند، گفت: بدون شک در این مدت افراد سودجو، محدود و کم اطلاع به این مسائل دامن می زنند که در بخش سیمان و ماسه و مصالح ساختمانی در 48 ساعت گذشته با این مساله روبرو بودیم، که بلافاصله برخورد ارشادی با متخلفان صورت گرفت.
قائم مقام ستاد هدفمند کردن یارانه های گلستان افزود: در این راستا از تعزیزات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های ذیربط خواسته شده، تا به صورت محسوس و نامحسوس حتی در ایام تعطیل بر این روند نظارت کافی و لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده این موارد، با شدت برخورد نمایند.
مرگدری گفت: اگر این افراد بخواهند جلوی کاری که قانونی است را با برنامه های سودجویانه خود بگیرند، برخورد قاطع و قانونی با آنان خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت های مناسب توسط شرکت مخابرات، این استان آمادگی کامل برای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در فاز دوم اجرای این قانون را دارد.
به گفته مرگدری، تمامی دستگاه های استان گلستان، بر اساس برنامه ریزی انجام شده شرایطی را مهیا کرده اند تا مردم بتوانند در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: از ساعت 24 امشب مردم از طریق سایت www.refahi.ir می ‎توانند نسبت به ثبت ‎نام برای دریافت یارانه در مرحله دوم هدفمندی یارانه‎ ها اقدام کنند.
مرگدری تصریح کرد: تمام دستگاه ‎های اجرایی و ادارات کل استان گلستان نیز نسبت به این موضوع توجیه شده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
وی ادامه داد: شرکت مخابرات استان گلستان با تمام قوا وظیفه پشتیبانی فنی و تأمین پهنای باند مناسب در این حوزه را بر عهده دارد و سعی خواهد شد تا شرایط مناسب فنی برای هم ‎استانی‎ ها فراهم شود.
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان افزود: همه نیروهای اجرایی استان نسبت به موضوع کاملا توجیه شده ‎اند و با ابلاغ آخرین دستورالعمل و اطلاعات به تمامی فرمانداری ‎ها و بخش‎داری ها، این دستگاه ‎ها نیز آماده ارائه خدمات و راهنمایی‎ های لازم به مردم هستند.
وی درباره چگونگی تخصیص یارانه در مرحله دوم به افراد واجد شرایط و ثبت‎نام افراد برای دریافت یارانه در مرحله دوم، تصریح کرد: آن چه که بر اساس ابلاغیه به دست ما رسیده، روال کار نسبت به گذشته متفاوت است.
وی یادآور شد: هر فرد بر اساس شماره آخر سمت راست کد ملی خود باید در سایت مذکور ثبت ‎نام کند، برای مثال پدر خانواده با کد ملی که آخر آن صفر است می ‎تواند در تاریخ بیستم ماه جاری ثبت‎ نام خود را انجام دهد اما اگر همسر وی عدد انتهای سمت راست کد ملی‎ اش پنج است باید در تاریخ بیست و پنجم ماه جاری ثبت‎ ‎نام کند.
مرگدری خاطرنشان کرد: لذا هر فرد می‎ تواند خودش ثبت ‎نام برای دریافت یارانه خود را طبق زمان‎ بندی اعلام شده از بیستم تا بیست و نهم انجام دهد و تقاضای ما برای آن که هموطنان دچار مشکل نشوند این است که اگر فردی که آخرین رقم کد ملی وی یک است و در روز بیست و یکم فروردین موفق به ثبت ‎نام نشد تا روز 30 و 31 فروردین، دیگر برای ثبت ‎نام به سایت مراجعه نکند.
معاون استاندار گلستان افزود: 30 و 31 فروردین برای افرادی در نظر گرفته شده که به هر دلیل در روز مقرر موفق به ثبت ‎نام نشده‎ باشند.
وی خصوص اینکه در صورتی که فردی در روز 30 و 31 فروردین ‎موفق به ثبت ‎نام نشد چه اقدامی می تواند بکند، گفت: به طور طبیعی اگر چنین حالتی رخ دهد زمان تمدید خواهد شد اما اکنون تا 31 فروردین برای ثبت ‎نام زمان در نظر گرفته شده است.
7467/579
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن