تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815592456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبقه حساس مخاطبانش را با شادی سطحی رها نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طبقه حساس مخاطبانش را با شادی سطحی رها نمی کند تهران- ایرنا- منتقد و نویسنده سینما گفت که فیلم طبقه حساس مخاطبان خود را با شادی سطحی رها نکرده و به آنان تلنگر می زند.


حسن سلطان محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره فیلم طبقه حساس افزود: این اثر را می توان در اجرای و محتوا مورد ارزیابی قرار داد.
وی ادامه داد: طبقه حساس در بخش اجرا با توجه به ویژگی های بازیگری رضا عطاران که مخاطبان با آن آشنا هستند فارغ از ایفای نقش های جدی در فیلم هایی همچون دهلیز، اصول خاص خود را در عرصه طنز دارد.
این منتقد و نویسنده سینما یادآور شد: کمال تبریزی با توجه به این شناخت برای ایفای نقش اصلی فیلم طبقه حساس به سراغ رضا عطاران رفته و با حضور وی، کمدی خاص و تند و شخص محوری را خلق کرده است.
سلطان محمدی تاکید کرد: طبقه حساس در بخش محتوا نیز موضوع خوبی را دستمایه کار قرار داده است. آسیب های اجتماعی زندگی زناشویی همواره در فضای رسانه ای مورد ارزیابی قرار می گیرد و بارها درباره سست شدن بنیان عاطفی خانواده ها از سوی کارشناسان صحبت شده و طبقه حساس نیز به سراغ این موضع رفته است.
به گفته وی، طبقه حساس الگوی درست زندگی و وفاداری پس از مرگ را نشان می دهد.
این منتقد و نویسنده سینما گفت: پیشتر تجربه این نوع داستان پردازی و یا گره افکنی را در یکی ازآثار فرمان آرا دیده بودیم و این مقیاس نشان می دهد از یک موضوع واحد هر کارگردانی می تواند برداشت خود را داشته باشد. فرمان آرا به این موضوع نگاهی تلخ داشت و تبریزی با نگاهی طنز این موضوع را بیان می کند.
سلطان محمدی با اشاره به واکنش مثبت مردم به فیلم طبقه حساس توضیح داد: داستان فیلم و در عین حال وجود رضا عطاران موجب شده طبقه حساس به رغم تبلیغات اندک بتواند در جامعه رسوخ کرده و رکورد فروش روزانه را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: طبقه حساس از جمله آثاری است که با فرهنگ ایران همخوانی داشته و سبک زندگی شخصیت اول فیلم را نقد می کند.
این منتقد سینما یادآور شد: آنچنان که باید از نام تبریزی در تبلیغات فیلم طبقه حساس استفاده نشده در صورتی که در برخی آثار سینمایی به درستی به سبقه کارگردان آن اشاره می شود.
سلطان محمدی گفت: از نکات بارز فیلم طبقه حساس روایت یک اتفاق اجتماعی با رعایت نکات و جامعه شناسی دقیق و توجه به جزییات و مکث عاطفی قصه است.
وی افزود: طبقه حساس می تواند تلنگری برای جامعه باشد و این اثر سینمایی مخاطب را با شادی سطحی رها نکرده و ذهن او را درگیر می کند.
فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.
فراهنگ(4)**1983**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن