تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835003253
روایت قاسم خانی از دردسرهای طبقه حساس/گفتند جای دو جسد در قبر دو طبقه عوض شود تا فیلم اجازه پخش بگیرد
واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
روایت قاسم خانی از دردسرهای طبقه حساس/گفتند جای دو جسد در قبر دو طبقه عوض شود تا فیلم اجازه پخش بگیرد
پیشنهاد آقای تبریزی بود که نقش روحانی همان رضا مارمولک باشد و خواستیم برای او هم نقش را بازنویسی کنیم، چون شخصیت کمالی مهاجم بود و رویارویی او با رضا مارمولک که مهاجمتر از اوست، جذاب میشد، اما آقای پرستویی تمایل به این کار نداشت و میخواست خاطره خوب رضا مارمولک به همان شکل باقی بماند.
به گزارش نامه نیوز، پیمان قاسمخانی ثابت کرده که استاد شوخیهای خاص است؛ چه آنوقتی که «مارمولک» را نوشت، چه زمانی که با «سنپترزبورگ» در فیلمنامهنویسی و بازیگری درخشید و چه وقتی که یک فوتبالیست مشهور را در مجموعه «پژمان» سوژه کرد و مردم را مدتی پای داستانش میخکوب.
حالا قاسمخانی در آستانه پنجاه سالگی، سراغ یک سوژه جذاب دیگر رفته است؛ سوژهای که دو سالِ تمام با ادعای «ملتهب بودن» در راهروهای وزارت ارشاد سرگردان بود و یک روز باید اسم مردههایش عوض میشد و روز دیگر جای زن و مَردش در قبر!
قاسمخانی در این گفتوگو درباره موضوعات مختلفی از جمله ممیزیهای جالب و بعضا طنزگونه فیلم، تفاوت آن با «مارمولک»، مظلومبودن خانمها در «طبقه حساس» و... صحبت کرد که خلاصهای از آن را در زیر به نقل از ایسنا میخوانید: ایسنا: بحث ساخت فیلمی با نام «قبر دوطبقه» که بعد به «طبقه حساس» تغییر پیدا کرد،دو سالی بود که مطرح میشد. در این مدت بارها از مدیران قبلی موضوع را پیگیری کردیم و آنها هم خط قرمز و نیاز فیلمنامه به بازنویسی را دلیل صادر نشدن پروانه ساخت این فیلم عنوان میکردند، چون معتقد بودند کلا موضوع فیلمنامه ملتهب است. چه شد که بالاخره این فیلم ساخته شد؟ اول بگویم که اگر از همان روز اول خیلی رُک میگفتند مشکل چیست، یک سال در راهروهای وزارت ارشاد این طرف و آن طرف نمیرفتیم. اصل ماجرایی هم که با آن مشکل داشتند همین دو جسد خانم و آقای داستان بود که روی هم دفن شده بودند. البته مدیران قبلی اداره نظارت هم تلاشهایی کردند تا با تغییر دیالوگ یا سکانس به نتیجه مطلوب برسند، اما هر چه تغییراتِ مورد نظرشان اعمال میشد باز هم میدیدند مشکل همچنان وجود دارد. حتی آخرین چیزی که از ما خواستند این بود که اگر جای دو جسد در آن قبر دو طبقه عوض شود، یعنی مرد زیر دفن شود و زن در قسمت بالایی، مشکل حل میشود که دیگر کار به آنجا نرسید. ایسنا: یعنی چه؟!پس از این همه رفت و آمد براساس چه استدلالی موضوع تغییر جای جسدها را مطرح کردند؟ این همان مفهوم اروتیکی است که دوستان میگفتند این دو جسد تداعی میکند و در واقع مشکل آنها همان نکتهای بود که در ذهن بیمار آقای کمالی (با بازی رضا عطاران) هم میگذرد.
ببینید! گویا این دوستان مقداری با آقای کمالی ما موافق بودند که نباید جسد همسرش زیر جسد دیگری دفن میشد، هرچند این کار سهوا انجام شده بود، اما با این حال و با همه احترامی که برای این دوستان قائل هستم، مجبور به بیان همان توضیحاتی بودیم که در فیلم به کمالی داده میشد که «بابا اینها جسدند، مردهاند...»(خنده). البته این را هم اضافه کنم که خیلی معتقد نیستم اگر جای اجساد جابجا میشد مشکل آنها با فیلمنامه حل میشد. ایسنا: پس در دوره قبل نتوانستید مجوز ساخت بگیرید؟ چرا در همان روزهای آخر به دلیل اینکه خیلی در رفت و آمد بودیم لطف کردند و مجوز دادند. ایسنا: یعنی فیلمی که الان روی پرده سینماهاست، نسبت به نسخه اولیه فیلمنامه زیاد تغییر کرده است؟ نه، تغییرات کمی دارد، مثلا در سکانسی که مربوط به بازی محمدرضا فروتن میشود، او نقش رئیس دفتر مرجع تقلید آقای کمالی (با بازی رضا عطاران) را داشت که کمالی برای استفتاء پیش او میرود، اما بعد از گرفتن جواب صحیح و شرعی طوری عصبانی میشود که میخواهد مرجع تقلیدش را عوض کند! این یکی از بخشهایی بود که گفتند حساسیتزاست و آن را تغییر دادیم، اما اینکه اتفاق و تغییربزرگی در فیلمنامه رخ داده باشد، پیش نیامد. ایسنا: همین مثالی که زدید کمی عجیب است چون اتفاقا نقش روحانی «طبقه حساس» که محمدرضا فروتن آن را بازی میکند، خیلی منطقی و درست است. بله. درواقع بیننده نگاه درست به داستان فیلم را از نگاه روحانی میبیند و اگر مانیفستی در «طبقه حساس» باشد همان حرفهای روحانی فیلم است. ایسنا: پس میشود گفت که انگار کلا اصل موضوع از طرف دوستان درست درک نمیشد. چرا درست درک میشد، ولی این نگاه در تصمیمگیریشان دخیل بود که ما بالغ هستیم و تماشاگر خیلی نمیتواند تصمیم درستی بگیرد و گرنه مفهوم فیلم که درباره یک تعصب بیمارگونه حرف میزند کاملا روشن است. در کل دوستان فکر میکردند این وسط در داستان ما چیزهایی هست که ممکن است خطرناک باشد. ایسنا: خوب اگر خطرناک باشد چه میشود؟ مثلا مخاطب شعور فهمیدن این خطر را ندارد؟ این را باید از آنها پرسید، چون سوال ما هم هست. در سینما یا تلویزیون فیلمهای زیادی بودند که چنین بحثهایی برایشان مطرح میشد، اما بعد پخش شدند و هیچ اتفاقی نیفتاد و نگاه مردم هم عوض نشد. مسئله اساسی در اینباره این است که ما یک نگاه رسمی داریم که نمایندهاش همین آدمها و خانوادههایی هستند که در فیلمها و سریالهای تلویزیون میبینیم؛ یعنی آدمهایی که خیلی مودب هستند و نشان میدهند همه چیز گل و بلبل است، اما یک بخش دیگری هم هست که مردم عادیاند و کیلومترها با آنچه در تلویزیون میبینیم فاصله دارند. به نظر میرسد آنهایی که به یک شوخی در فیلمی واکنش نشان میدهند و فریاد «وا اسلاما» سر میدهند و میگویند بیچاره شدیم و اخلاق نابود شد و این حرفها، یا در جامعه و خیابان نیستند یا اینکه کلا دروغ میگویند. چون مثلا همه میدانیم جوکهای محبوب مردم ما به نوعی جوکهای رکیک است و به همین دلیل برخی واکنشها بیشتر ریاکارانه است.
آنهایی که به یک شوخی در فیلمی واکنش نشان میدهند و فریاد «وا اسلاما» سر میدهند و میگویند بیچاره شدیم و اخلاق نابود شد و این حرفها، یا در جامعه و خیابان نیستند یا اینکه کلا دروغ میگویند. چون مثلا همه میدانیم جوکهای محبوب مردم ما به نوعی جوکهای رکیک است
ایسنا: یک دلیلی که احتمالا در عدم صدور مجوز دخیل بود و اتفاقا آن را با یکی از مدیران قبلی سازمان سینمایی هم مطرح کردم، این بود که به نظر میرسد آنها از همکاری دوباره کمال تبریزی و پیمان قاسمخانی واهمه دارند؛ آن هم به دلیل تجربهای که سر فیلم «مارمولک»پیش آمد. واقعیت هم همین است، چون معمولا روی اسمها بیشتر قضاوت می شود تا روی خودِ کار. ایسنا: البته پیشداوریها هم از نویسنده و کارگردان «طبقه حساس» که «مارمولک» را ساخته بودند،این بود که یک «مارمولک 2» در دست تولید داشته باشند که علاوه بر نگاه نقادانه، یک اتفاق نو هم باشد. ولی در نهایت «طبقه حساس» اینطور نشد. بله همین طور است. البته معتقدم آن نگاه نو، دقیقا «طبقه حساس» است نه «مارمولک». «مارمولک» فیلم خوب و بانمکی است، اما در «طبقه حساس» نمیخواستیم به این سمتو سو برویم. شاید اینکه مردم از «طبقه حساس» انتظار یک کمدی خیلی خندهدار داشته باشند، برآورده نشود، چون این فیلم یک کمدی سیاه است و مهمترین نکته آن برای من تغییر لحن فیلم بود که از یک کمدی به یک فیلم جنونآمیز، دیوانه و سیاه میچرخد. در «طبقه حساس» شخصیت اصلی فیلم سالم نیست و به تبع آن فیلم دیوانهوار و جدی جلو میرود. بنابراین اگر با این دید به سینما برویم که یک فیلم سراسر کمدی با بازی رضا عطاران تماشا کنیم، انتظارمان برآورده نمیشود. ایسنا: برخی تابوها یا خط قرمزها در سینما سلیقهای هستند. چقدر تابوشکنی یا رفتن به سمت خط قرمزهای سلیقهای،دغدغه شماست؟ چون خیلیها میترسند حتی به خط قرمزها نزدیک شوند، در صورتی که میشود به راحتی روی آنها راه رفت و به نظر میرسد شما و کمال تبریزی خیلی خوب بلدید روی این خط قرمزها راه بروید به طوری که نلغزید و موجب اعتراضات خاص هم نشوید. درست است اما هرچهقدر هم در راه رفتن روی خط قرمزها مهارت داشته باشید، چون حدود این خطوط تعریف مشخصی ندارند، میتوانید به راحتی پایین بیفتید، مثل «مارمولک» که توقیف شد. اما اینکه میگویید تابوشکنی یا حرکت روی خط قرمزهای سلیقهای چقدر دغدغهماست، باید بگویم برای اینکه دنبال موضوعات تابو باشیم، نیت خاصی نیست. این موضوعات چیزهایی هستند که در اطرافمان میبینیم و فکر میکنیم باید درباره آنها حرف زده شود. حال ممکن است خط قرمز باشد یا نباشد. به هر حال جامعه ما نیاز دارد که دوباره به خودش و ارزشهایش نگاه کند، چون گرفتاریهای زیادی داریم که باید دربارهشان صحبت کنیم. ایسنا: در کارهای شما دو اِلمانِ خیلی مشخص وجود دارد،یکی طنز یا همان کمدی سیاه که گفتید و یکی هم انتقاد؛ مخصوصا انتقاد سیاسی و اجتماعی. در طول این سالها و به ویژه در مقایسه با «مارمولک»، روند کارتان را چطور ارزیابی میکنید؟ این جنس کمدی و انتقاد قرار است بیشتر شود یا به دنبال تغییر رویه هستید؟ هیچ کدام از اتفاقاتی که تا به حال پیش آمده، خیلی مطابق با برنامهریزی نبوده که بگویم حالا از اینجا به بعد اتفاق دیگری میافتد. در واقع خودِ موضوعات هستند که مرا به سمت مسیری میبرند. آنچه دیده میشود نوع نگاه من و شاید هم شیوه اعتراض من است، چون همیشه در خودم نسبت به خیلی چیزها منتقدم؛ مثلا در همین «طبقه حساس»انتقادم به نوع تعصبی است که گاهی نسبت به زنان وجود دارد، البته فقط به آن گروه از زنهایی که مظلوم واقع شدهاند و نه همه آنها، چون زنهایی هم هستند که اصلا مظلوم نیستند.(خنده) ایسنا: گفتید که نسبت به برخی رفتارها در برابر زنان انتقاد دارید، اما به نظرم در متنهایی که مینویسید خانمها کمتر دیده میشوند و خیلی پررنگ نیستند. کلا فکر کنم نگاهتان مردسالارانه است! نه به خاطر مردسالاری نیست. همانطور که خانم میلانی دوست دارد درباره زنها فیلم بسازد چون خودش زن است، برای من هم راحتتر است که برای مردها بنویسم، چون آنها را بهتر میشناسم. ضمن اینکه کمدی نوشتن برای آقایان راحتتر است. ایسنا: چرا؟ بالاخره برای خانمها مشکلات ممیزی وجود دارد و آنقدر که مردها را میتوان جلف کرد،نمیشود با خانمها شوخی کرد! شوخی نوشتن برای زنها خیلی راحت نیست، مخصوصا وقتی بدانیم در تلویزیون خانمها حتی اجازه خوردن خیار یا هویج را هم ندارند! کمدی نوشتن برای آقایان راحتتر است، مخصوصا وقتی بدانیم در تلویزیون خانمها حتی اجازه خوردن خیار یا هویج را هم ندارند!
اما در کل طبیعی است که من شناخت بیشتری روی آقایان دارم و طبیعتا دنیای مردانه و رابطه بین مردها را که گاهی نوعی خشونت ذاتی در آن است را هم دوست دارم. به عنوان مثال چیزی که در سریال «پژمان» خیلی دوست داشتم، خشونت ذاتیای بود که در رفتار فوتبالیستها وجود دارد. یعنی گاهی طوری همدیگر را میزنند که طرف له میشود اما بعد بلند میشوند و انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است ولی خوب خانمها این طور نیستند دیگر. البته به نظرم کلا مردها جذابترند(خنده).
ایسنا: بله! اما نگاهتان در نقش زن «طبقه حساس» که همسرتان (بهاره رهنما) آن را بازی میکند، یک نوع نگاه همراه با ترحم است. انگار که میخواهید بگویید «ای این بنده خدا چقدر مظلوم است در مقابل آن کمالیِ فلان فلان شده!» این نگاه کلیام نیست. نقش همه زنهایی که مینویسم مظلوم نیستند.نمونه آن را هم میتوانید در نقشی که برای «بهار» در سریال «پژمان» نوشته بودم ببینید که یک زن کاملا غیرمظلوم است. ایسنا: درباره نقش خانم رهنما در «طبقه حساس» چه؟ زیادی مظلومنما نیست؟ به نظرم نه. کلا در نسلهای گذشته و حتی شاید در زمان فعلی، زنهایی از جنس همین همسر آقای کمالی در «طبقه حساس»(با بازی پانتهآ بهرام) بودهاند،یعنی با مردانی زندگی میکردند که عشق برایشان تعریف شده نیست. این نوع مردها در یک سن و سالی ازدواج میکنند و این غمانگیز است که مفهومی مانند عشق را در زندگی تجربه نکردهاند، به همین دلیل هم فکر میکردم «طبقه حساس» میتواند یک داستان عاشقانه غیرمتعارف باشد آن هم درباره دو نفر که یکی از آنها اصلا به عشق اعتقاد ندارد و نفر دوم هم مرده است. ایسنا: فکر میکنید آن عاشقانه غیرمتعارفی که میخواستید کاملا در فیلم قابل درک است؟ فکر میکنم دراینباره چیزهایی هست که در فیلم مفهوم نشده و من و آقای تبریزی هم پیش از ساخت فیلم درباره آنها بحثمیکردیم. ماجرا از این قرار است که کمالی «طبقه حساس» به زنش عادت کرده و نمیخواهد پیش خودش اعتراف کند که علاقهای بیش از حد متعارف به زنش دارد. چنین آدمهایی وقتی به مهمانی میروند، حرف زدن با همسرشان یا تعریف کردن از او را خوب نمیدانند در حالی که فکر میکنند میتوانند به زنشان کنایه بزنند. آقای کمالیِ «طبقه حساس» هم در طول داستان مرتب تلاش میکند عشق خود را تکذیب کند تا در نهایت میفهمد که دلتنگیاش برای همسرش است نه مثلا برای دستپخت او. آقای تبریزی معتقد بود که برای این هدف،باید یکسری نشانهگذاری در فیلم داشته باشیم ولی من مخالفت کردم و میخواستم کمالی تا لحظه آخر حاشا کند و با خودش بجنگد، یعنی فکر میکردم ضرب داستان به این شکل بیشتر خواهد بود. ایسنا: کاراکتر «کمالی» را از اول برای رضا عطاران نوشتید؟ نه،براساس شخصیت پرویز پرستویی نوشتم. اولین باری که سیروس همتی طرحش را برایم گفت، آقای پرستویی هم آنجا بود ولی ساخت فیلم و شروع کار آنقدر طول کشید که ایشان سر فیلم دیگری مشغول بازی شد. ایسنا: اگر پرویز پرستویی بود احتمالا فیلم خیلی جدیتر میشد؟چون او طنز رضا عطاران را ندارد. بله همینطور است. البته مطمئن نیستم که این اتفاق برای فیلم بد بود. با پرویز پرستویی، فیلم لحن و فضای متفاوتی با «طیقه حساس» فعلی پیدا میکرد. ایسنا: به نظر میرسد حضور رضا عطاران در «طبقه حساس»باعث میشود که همه به امید دیدن یک کمدی تمام عیار به سینما بروند، درحالی که میگویید هدف فیلم از ابتدا این نوع کمدی نبوده و شاید به همین دلیل عدهای احساس میکنند فیلم آنطور که میخواهند نیست. دقیقا. الان افرادی که از «طبقه حساس»انتظار یک فیلم کمدی دارند، احساس میکنند که این فیلم در نیمه دوم از نفس افتاده در حالی که اصلا این طور نیست و هدف ما ساخت یک فیلم سراسر کمدی و شوخی نبود. انتظار پیش آمده هم شاید به خاطر حضور رضا در فیلم است، چون او آنقدر بانمک و کمدین است که مردم انتظار دیگری از حضورش در یک فیلم دارند؛به همین دلیل است که میگویم شاید اگر پرویز پرستویی که طنز خاص رضا عطاران را ندارد، نقش اصلی را بازی میکرد، چنین انتظاراتی برای درک لحن خاص «طبقه حساس» به وجود نمیآمد. البته با همه این حرفها،اگر «طبقه حساس» با هر کس دیگری جز رضا عطاران ساخته میشد، نصف الان میفروخت و مردم هم نصف الان دوستش داشتند. ایسنا: واقعا همینطور است مخصوصا در صحنه رستوران رفتن پس از تشییع جنازه که آقای کمالی شروع میکند با دوستانش به خندیدن و... . شاید سخت باشد بازیگر دیگری را به جز عطاران در آن لحظه تصور کرد. دقیقا!آن صحنه به نظرم بهترین صحنه فیلم است.در حالی که بهترین سکانس فیلمنامه جایی است که کمالی با جسد مرده صحبت میکند. این قسمت در فیلمنامه خیلی خوب بود و هر کس میخواند همین نظر را داشت اما در فیلم اینطور نشد و من هم معتقدم سکانس خنده در رستوران بهترین سکانس فیلم است. ایسنا: شنیده بودیم که نقش روحانی فیلم را قرار بوده پرویز پرستویی بازی کند که به نحوی حضور دوباره رضا مارمولک باشد. چه شد که محمدرضا فروتن این نقش را بازی کرد؟ پیشنهاد آقای تبریزی بود که نقش روحانی همان رضا مارمولک باشد و خواستیم برای او هم نقش را بازنویسی کنیم، چون شخصیت کمالی مهاجم بود و رویارویی او با رضا مارمولک که مهاجمتر از اوست، جذاب میشد، اما آقای پرستویی تمایل به این کار نداشت و میخواست خاطره خوب رضا مارمولک به همان شکل باقی بماند.
1393/1/17
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]
صفحات پیشنهادی
طبقه حساس بدترین تجربه همکاری کمال تبریزی و پیمان قاسمخانی است
یک منتقد طبقه حساس بدترین تجربه همکاری کمال تبریزی و پیمان قاسمخانی است فیلم سینمایی طبقه حساس سومین همکاری کمال تبریزی و پیمان قاسمخانی بود و به نظر من بدترین تجربه همکاری آنها است حمید سلیمی منتقد سینما درگفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت فیلممعراجیها، طبقه حساس و خط ویژه در صدر فروش پردیس آزادی
معراجیها طبقه حساس و خط ویژه در صدر فروش پردیس آزادی فرهنگ > سینما - مهر نوشت فیلم «معراجیها» در طی ۲۲ روز با ۱۳۰ میلیون در صدر جدول فروش فیلمهای سینما آزادی قرار دارد و بعد از آن فیلم «طبقه حساس» با ۷۵ میلیون فروش در رتبه بعدی«طبقه حساس» در تهران از «معراجی ها» پیشی گرفت/ رقابت داغ تبریزی و دهنمکی
فرهنگ و هنر سینمای ایران آمار فروش اکران نوروزی فیلمها طبقه حساس در تهران از معراجی ها پیشی گرفت رقابت داغ تبریزی و دهنمکی طبق اعلام آمار فروش اکران نوروزی فیلمها توسط پخشکنندگان آثار فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی با فروش 115 میلیون تومان در روز 12 فروردیندو فیلم معراجی ها و طبقه حساس اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج
دو فیلم معراجی ها و طبقه حساس اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج سنندج - ایرنا- رییس حوزه هنری استان کردستان گفت همزمان با بهترین سینماهای ایران دو فیلم معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی و فیلم کمدی طبقه هساث به کارگردانی کمال تبریزی نوروز 93 در پردیس سینمایی بهمنتوضیحات رضا عطاران در مورد سخنانش در نشست خبری طبقه حساس
توضیحات رضا عطاران در مورد سخنانش در نشست خبری طبقه حساس رضا عطاران در مصاحبهای که با احسان علیخانی در ویژه برنامه نوروزی شبکه سوم داشت نسبت به ماجرای صحبتهایش در نشست خبری طبقه حساس که موجب جنجالهایی شده بود آن را یک سو تفاهم قلمداد کرد به گزارش نامه نیوز به نقل از تیک قسطبقهی حساس تلفیق کمدی سیاه و موقعیت
طبقهی حساس تلفیق کمدی سیاه و موقعیت کمالی که یک زن میان سال بازاری و سنتی است همسرش حاج خانم را از دست میدهد و از این واقعه هولناک به شدت غمگین است به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله فیلمنگار کمالی که یک زن میان سال بازاری و سنتی است همسرش حاج خانم را ازفروش فیلمهای نوروزی «خط ویژه» 300 میلیونی شد/ فروش ۸۰۰ میلیونی «طبقه حساس»
فروش فیلمهای نوروزیخط ویژه 300 میلیونی شد فروش ۸۰۰ میلیونی طبقه حساسفیلم سینمایی خط ویژه ساخته مصطفی کیایی به فروش 300 میلیون تومانی رسید به گزارش خبرنگار سینمایی فارس فیلم سینمایی خط ویژه ساخته مصطفی کیایی به فروش 300 میلیون تومانی رسید این فیلم در تهران با در اختیار داشت«طبقه حساس» در آستانه 2 میلیاردی شدن
طبقه حساس در آستانه 2 میلیاردی شدن فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی از زمان آغاز اکران نوروزی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است خبرگزاری ایلنا فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی از زمان آغاز اکران نوروزی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است حبیب اسماعی«طبقه حساس» کمال تبریزی هم میلیاردی شد
طبقه حساس کمال تبریزی هم میلیاردی شد فروش فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی در تهران و شهرستانها از مرز یک میلیارد گذشت آفتاب حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش فیلمسازان که پخش فیلم کمال تبریزی را برعهده دارد به مهر گفت طبقه حساس به تهیهکنندگی جواد نوروزبیگی رو«طبقه حساس» در آستانه میلیاردی شدن
طبقه حساس در آستانه میلیاردی شدن فروش فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی به مرز یک میلیارد تومان رسید حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش فیلمسازان مولود بیان کرد فیلم طبقه حساس در دو روز اول سال نو فروشی استثنایی داشت و اولین فیلمی است که در سال جدید به فروش ی«خط ویژه» ۳۰۰ میلیونی شد/ فروش ۸۰۰ میلیونی «طبقه حساس»
فروش فیلمهای نوروزی خط ویژه ۳۰۰ میلیونی شد فروش ۸۰۰ میلیونی طبقه حساس فیلم سینمایی خط ویژه ساخته مصطفی کیایی به فروش ۳۰۰ میلیون تومانی رسید به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی به فروش 300 میلیون تومانی رسید این فیلم در«طبقه حساس» هم میلیاردی شد
طبقه حساس هم میلیاردی شد فروش فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی در تهران و شهرستانها از مرز یک میلیارد گذشت خبرگزاری مهر فروش فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی در تهران و شهرستانها از مرز یک میلیارد گذشت حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش فیلمسازان«طبقه حساس» در 10 روز نیم میلیاردی شد
فرهنگ و هنر سینمای ایران طبقه حساس در 10 روز نیم میلیاردی شد فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی طی 10 روز اکران در تهران و شهرستان پانصد میلیون تومان فروخت حبیب اسماعیلی پخشکننده «طبقه حساس» درباره آمار فروش این فیلم سینمایی گفت فروش فیلم سیآمار فروش اکران نوروزی فیلمها/ طبقه حساس پیشی گرفت
آمار فروش اکران نوروزی فیلمها طبقه حساس پیشی گرفتتاریخ انتشار جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴ ۵۹ طبق اعلام آمار فروش اکران نوروزی فیلمها توسط پخشکنندگان آثار فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی با فروش ۱۱۵ میلیون تومان در روز ۱۲ فروردینماه در«طبقه حساس» ۱۰ روزه نیم میلیاردی شد
طبقه حساس ۱۰ روزه نیم میلیاردی شد فرهنگ > سینما - مهر نوشت فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی طی ۱۰ روز اکران در تهران و شهرستان پانصد میلیون تومان فروخت حبیب اسماعیلی پخشکننده «طبقه حساس» درباره آمار فروش این فیلم سی«طبقه حساس» کمال تبریزی هم میلیاردی شد
طبقه حساس کمال تبریزی هم میلیاردی شد فروش فیلم سینمایی طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی در تهران و شهرستانها از مرز یک میلیارد گذشت به گزارش نامه نیوز حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش فیلمسازان که پخش فیلم کمال تبریزی را برعهده دارد به مهر گفت طبقه حساس به تهیهکنندگی جواد نوراعتراض پخش کنندگان فیلمهای اکران نوروزی؛صدا و سیما تیزرفیلمهای «طبقه حساس» و «با دیگران»
اعتراض پخش کنندگان فیلمهای اکران نوروزی صدا و سیما تیزرفیلمهای طبقه حساس و با دیگران را پخش نمیکند در حالی که پخش کنندگان فیلمهای اکران نوروزی خواستار پخش تیزر فیلمهای خود هستند و حتی هزینه انها را نیز پرداخت کرده اند اما صدا و سیما تیزر فیلمهای طبقه حساس و با دیگران را پخش نمی-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها