تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو فیلم معراجی ها و طبقه حساس اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو فیلم معراجی ها و طبقه حساس اکران نوروزی پردیس سینمایی بهمن سنندج سنندج - ایرنا- رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: همزمان با بهترین سینماهای ایران دو فیلم ˈمعراجی هاˈ به کارگردانی ˈمسعود ده نمکیˈ و فیلم کمدی ˈطبقه هساثˈ به کارگردانی ˈکمال تبریزیˈ نوروز 93 در پردیس سینمایی بهمن سنندج در حال اکران است.


امین مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین و مجهزترین پردیس سینمایی غرب کشور همزمان با سینماهای مطرح کشور در ایام نوروز 93 میزبان دو فیلم پر مخاطب سینمایی معراجی ها و طبقه حساس به ترتیب در سالن شماره یک با گنجایش 569 صندلی و سالن شماره دو با گنجایش 130 صندلی است.
وی بیان کرد: فیلم معراجی ها که اکران خود را در راستای رونق سینما از اواسط اسفند آغاز نموده در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن سنندج در سکانس های 9:30 صبح، 14 ، 16 ، 18 و 20 نمایش داده می شود و از زمان اکران تا پایان اسفند ماه در حدود 130میلیون ریال در این پردیس بلیت فروخته شده است.
مرادی افزود: فیلم معراجی ها با بازی بازیگران مطرح سینمای ایران اکبر عبدی، برزو ارجمند، دانیال عبادی، بهاره افشاری، مهران رجبی، سید جواد هاشمی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، اصغر نقی زاده، ماشاالله شاهمرادی، عباس محبوب، سهراب یاری، احمد ایراندوست داستان محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت های سرسختانه پدرش مواجه می شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط های عجیب و غریب می گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می شود.
رئیس حوزه هنری استان کردستان اظهار کرد: فیلم طبقه حساس (هساث ) ساخته کمال تبریزی نیز با داستانی زیبا و جذاب در ژانر کمدی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشت و توانست نامزد بخش های جلوه های ویژه بصری، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلم نامه شود و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را بنیز رای بازی رضا عطاران دریافت کند.
وی افزود: در این فیلم برخلاف ساخته های شاد و کمدی قبلی کمال تبریزی کارگردان سعی نموده است تا فضای تلخ و جدی داستان را با فضای کمدی فیلم ناشی از حضور رضا عطاران تلفیق نماید.
رییس حوزه هنری استان کردستان افزود: این فیلم با بازی رضا عطاران، پانته آ بهرام، آزاده صمدی، سوگل قلاتیان، عرفان ناصری، هوتن شکیبا، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، بهادر مالکی، محمد بحرانی، کاظم سیاحی، لیلی فرهاد پور، حسین افشار، نادر فلاح و محمدرضا فروتن از 19 اسفند ماه در سالن شماره دو پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران گردیده و تاکنون توانسته است در حدود 35میلیون ریال فروش بلیت داشته باشد.
فیلم طبقه حساس داستان مردی است که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می کند اما پس از مدتی که سر مزار می رود متوجه می شود مردی غریبه در طبقه دوم دفن شده است.
مرادی با دعوت از علاقه مندان جهت دیدن این دو فیلم اظهار امیدواری کرد که در این ایام بتوانیم میزبان شایسته ای برای مهمانان عزیز در این پردیس سینمایی باشیم.ک/3
7346/570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن