تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819719582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب افزایش کرایه اتوبوس در اهواز با وجود مخالفت فرمانداری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گزارش ایرنا از سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز تصویب افزایش کرایه اتوبوس در اهواز با وجود مخالفت فرمانداری اهواز-ایرنا- با وجود مخالفت فرمانداری اهواز با دو مصوبه افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی های ملکی در شهر اهواز تا پیش از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ، بار دیگر لایه افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی های ملکی با رای اکثریت اعضاء شورای شهر اهواز به تایید رسید.


در سی و چهارمین جلسه شورای کلان شهر اهواز که دوشنبه در محل سالن این شورا برگزار شد ˈرامی علاسوند ˈرییس شورای شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه در نامه فرمانداری اهواز ذکر شده که تصویب مصوبه افزایش کارها مغایرتی با وظایف شورا ندارد ،این مصوبه که با تایید اکثریت اعضای شورای شهر اهواز در جلسه قبل شورای شهر به تصویب رسیده , اجرا خواهد شد.
*در این خصوص ˈمحمد رستم منش ˈ،مدیرعامل شرکت اتوبوس رانی شهرداری اهواز نیز با اشاره به خسارات وارد شده به اتوبوس های این شرکت پس از بازی روز گذشته تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران گفت: هر زمان که تیم فولاد خوزستان شکستی داشته باشد طرفداران این تیم پس از بازی به تخریب اتوبوس های شرکت واحد می پردازند و پس از آخرین بازی این تیم مقابل استقلال تهران نیز تعدادی از اتوبوس های این شرکت خسارت وارد شد که تمامی مستندات آن نیز موجود است.
وی ادامه داد : هزینه تمام شده هر مسافر برای شرکت اتوبوس رانی یازده هزار ریال است و این در حالی است که کرایه های اتوبوس هیچگونه افزایشی در شهر اهواز نداشته و با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ،ناوگان فرسوده اتوبوس رانی شهر اهواز نمی تواند جوابگوی درخواست های مردم این شهر باشد.
*ˈمریم ابریشم کارˈ دیگر عضو شورای شهر اهواز با تقدیر از زحمات مسوولان شهرداری اهواز برای استقبال از میهمانان نوروزی وارایه خدمات به شهروندان اهوازی در ایام نوروز گفت: شهرداری اهواز با کمک شورای این شهر توانست فضایی مناسب را در ایام نوروز فراهم کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرارسیدن روز سلامت و بهداشت افزود: امیدواریم بتوانیم با راهکار هایی قانونی با کسب درآمدهای آلایندگی از واحدهای صنعتی کلان شهر اهواز و همچنین شرکت های نفتی و پتروشیمی شرایط ایجاد درآمدی پایدار را برای شهرداری اهواز فراهم کنیم.
این عضو شورای شهر اهواز در ادامه در خصوص اخذ عوارض از شرکت ها خدمات ارتباطی گفت: در بسیاری از نقاط شهر اهواز شاهد وجود دکل های شرکت های خدمات ارتباطی مانند رایتل و ایرانسل هستیم که فرکانس این دکل ها سلامت مردم را به خطر می اندازد و این در حالی است که به دلیل اینکه شرکت های اصلی در تهران مستقر هستند عوارض آلایندگی این شرکت های خدمات ارتباطی به حساب شهرداری تهران واریز می شود.
*حجت السلام ˈکاظم سواری ˈدیگر عضو شورای شهر اهواز نیز در سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز با اشاره اینکه باید به کمیسیون های اقتصاد،سرمایه گذاری ،مشارکت و فرهنگ نگاه ویژه داشت افزود: باید تلاش کنیم زمینه حضور سرمایه گذاران را در شهر اهواز فراهم کنیم.
وی نیز با تقدیر از زحمات مسوولان شهرداری اهواز در ایام نوروز گفت: خدمات رسانی به مردم نباید تنها به ایام نوروز محدود باشد و باید برای شهروندان اهوازی نیز ارزش قایل بوده و تمامی خدماتی که در ایام نوروز ارایه شد در سایر روزهای سال نیز به شهروندان ارایه شود.
این عضو شورای شهر اهواز گفت: خوشبختانه سرمایه گذاران توجه ویژه ای به شهر اهواز دارند و تاکنون چندین پروژه به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است.
سواری خواستار توجه بیشتر شهرداران مناطق مختلف شهری اهواز به مناطق محروم شد و افزود: در بازدید هایی که در ایام نوروز از منطقه خبینه (بعد از بیمارستان شهید بقایی )انجام شد با وجودی که این منطقه جزء محدوده خدمات شهری است اما تاکنون هیچ گونه خدماتی از سوی شهرداری اهواز به این منطقه ارایه نشده است.
وی همچنین از مسوولان شهرداری اهواز خواست با نظارت بیشتر بر نحوه ساخت و سازها, جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر اهواز که در روزهای ابتدایی نوروز امسال به دلیل تعطیلی کارها بیشتر شده است ,گرفته شود.
*گفتنی است دراین جلسه مقرر شد که تا پایان خرداد ماه امسال جلسات شورای سهر اهواز روزهای دوشنبه و از ساعت سه عصر در محل سالن این شورا برگزار شود. /7161/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن