تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814805931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت بنگاه داری و توسعه بیمه های زندگی در الویت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیمه ایران : تقویت بنگاه داری و توسعه بیمه های زندگی در الویت است خبرگزاری پانا: عضو هیئت مدیره و معاون اداری و مالی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: به دنبال تقویت بنگاهداری در بزرگ ترین و نخستین شرکت بیمه ای کشور هستیم.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ فروردين ساعت 12:11



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ؛ حمید تاجیک در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مجتمع خدمات بیمه ای مطهری این شرکت با بیان اینکه رعایت اصول کسب و کارملاک سنجش ما برای تقویت بنگاه داری است، افزود:‌ مدل های اقتصادی کسب و کار و محاسبه قیمت تمام شده خدمات ، مورد تاکید مسئولان این شرکت بوده و پیروی از آن نخستین اولویت برنامه های مدیریت جدید است.
وی با اشاره به اینکه رویکرد کارشناس محوری و پیروی از اصول و قواعد بنگاهداری به موفقیت شرکت کمک خواهد کرد، تصریح کرد : بیمه ایران از گذشته تاکنون نقش پررنگی در اقتصاد کشور داشته و در مقاطعی از تاریخ بازوی توانمند بیمه ای دولت و دولتمردان برای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی در برخورد با خطرها و خسارت طبیعی و غیر طبیعی بوده است.
تاجیک گفت : اما امروز براساس ماموریت ویژه ای که برعهده بیمه ایران گذاشته شده است باید از فضاهای حباب آلود و احساسی پرهیز کنیم و منطقی تر در بازار بیمه ای کشور حاضر شویم.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه وزارت اموراقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع این شرکت خواستار اصلاح سریع امور این شرکت در تمامی حوزه ها شده است ، افزود :
به زودی مدل های اقتصادی کسب و کار را فراگیر خواهیم کرد و انتظار داریم مدیران و کارکنان خود را به سرعت با این تغییرات هماهنگ کنند.
تاجیک گفت : در حال حاضر ورودی ها با خروجی های شرکت همخوانی ندارد و انتظار می رود از این پس با تلاش و انتخاب ریسک های مناسب از ضررهای احتمالی جلوگیری شود.
تاجیک درباره ادامه برنامه های راهبردی مدیریت جدید در آینده به تبدیل واحدهای اجرایی به یک واحد مستقل اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهای اجرایی شرکت به یک سازمان مستقل تبدیل خواهد شد و هزینه های خود را از محل درآمدهای جاری پوشش خواهد داد.
وی دومین اولویت شرکت را شفافیت در امور مالی خواند و افزود: اگر آمار شرکت شفافیت لازم را نداشته باشد از مسیر خود منحرف می شود و در انتخاب نقشه راه دچار اشتباه خواهیم شد و شفافیت در امور مالی راهبرد مدیران جدید شرکت است و از آن حمایت می کنیم.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران اضافه کرد : برای افزایش سبد دارایی و حفظ آن در تنها شرکت بیمه دولتی کشور برنامه های راهبردی تدوین شده که مهم ترین آن تقویت و توانمندسازی شبکه فروش است.
تاجیک گفت : درگام نخست ابتدا نقاط قوت و ضعف شبکه فروش را شناسایی می کنیم و درادامه با تشکیل دوره های آموزشی کاربردی سطح توانمندی و قابلیت فنی حرفه ای نمایندگان را افزایش خواهیم داد.
تاجیک ، مانده بدهکاران شرکت سهامی بیمه ایران را بالا خواند و افزود:‌ برای وصول مطالبات معوق جلسات متعددی با بدهکاران بزرگ برگزار کردیم و همه مدیران شرکت برای وصول مطالبات تلاش می کنند.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه نباید منابع مالی این شرکت دراختیار دیگران باشد ، تاکید کرد : از این پس با مجموعه هایی که نخواهند طبق مفاد قرارداد با این شرکت عمل کنند ، قطع همکاری خواهیم کرد.
تاجیک ، توسعه بیمه های زندگی را از دیگر الویت های این شرکت خواند و تصریح کرد:‌ در سال جدید برنامه های توسعه ای برای بیمه های زندگی داریم و هم اکنون دوازده میلیون نفر متقاضی بالقوه درخرید این بیمه نامه درکشور وجود دارد و در پی جذب این افراد برای استفاده از خدمات بیمه های زندگی و دگرگونی بازار در صنعت بیمه کشور و منطقه خاورمیانه هستیم.
مراسم تودیع و معارفه مدیریت جدید مجتمع مطهری درمحل این مجتمع تخصصی برگزار و ضمن قدردانی از خدمات عباس فراشیانی ؛ حسن شریفی مسئولیت این مجتمع را بر عهده گرفت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن