تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راستای توسعه اقتصادی باید به فکر توسعه انسانی هم باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان: در راستای توسعه اقتصادی باید به فکر توسعه انسانی هم باشیم گرگان - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر گرگان و رییس کمیسیون توسعه و عمران شهری این شورا گفت: در راستای توسعه اقتصادی باید به فکر توسعه انسانی نیز بود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈمهران فدویˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به این که توسعه اقتصادی یکی از مباحث حائز اهمیت در جامعه امروز است، افزود: توسعه انسانی نیز به این دلیل اهمیت دارد که خشت و بنای اول توسعه در هر جامعه ای است.
به گفته وی، اگر انسان ها و افراد یک جامعه ای باسواد، باانگیزه و باهدف باشند مطمئنا توسعه خود به خود رخ خواهد داد.
وی تصریح کرد: دلیل توسعه یافتگی برخی کشورها که با وجود منابع محدود، حرف اول را در اقتصاد می زنند، انسان های باانگیزه و باسواد آن جامعه هستند که سبب رونق و توسعه اقتصادی آن کشور شده اند.
وی ادامه داد: شهر گرگان علاوه بر داشتن بسترهای مناسب برای جذب گردشگر، دارای نیروهای انسانی با انگیزه بالایی است و چقدر خوب است که در مسیر توسعه انسانی، زمینه ای را برای آموزش ایجاد کنیم تا پس از گذشت چند سال از این نیروها به بهترین نحو بهره ببریم.
فدوی گفت: اکنون در شهر دانش آموزانی داریم که بر روی سطح سواد آن ها خوب کار نمی شود و نیاز است که در این بخش برای ارتقاء سطح سواد دانش آموزان که آینده سازان شهر خواهند شد به صورت جدی تری کار شود تا در نهایت پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی با سواد کاملی به شهر خود بازگشته و خدمات خوبی را به همشهریان خود ارائه دهند.
این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: هر چند که شورای شهر درگیر مسائل مختلف و پیچیده شهری است اما توجه به آموزش و پرورش نوجوانان این شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در آینده ای نزدیک از همین نیروها می توان در جهت توسعه انسانی برای رسیدن به توسعه اقتصادی بهره جست.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن