تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813225984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت دهکده طبیعت در قزوین به توسعه اقتصادی استان کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
ساخت دهکده طبیعت در قزوین به توسعه اقتصادی استان کمک می کند
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: قزوین با داشتن آب و هوایی مناسب و طبیعت زیبا شرایط بازگشت مردم به طبیعت را دارد و احداث مجموعه های ارزشمندی چون دهکده طبیعت بستر آرامش روحی و روانی شهروندان را بخوبی فراهم و به توسعه اقتصادی و گردشگری استان هم کمک موثری می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، روزبه ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح دهکده بزرگ طبعیت قزوین اظهارداشت: از همه کسانی که در احداث این مجموعه ارزشمند در قزوین تلاش کرده اند بویژه شهردار و شورای شهر که نگاه خوبی به آینده دارند تقدیر می شود. وی افزود: باید کاری کنیم تا ارتباط انسان با طبیعت برقرار شود که در این راستا شاید برخی شهرهای بزرگ مشکلاتی دارند که محکوم به زندگی  خاصی هستند اما درقزوین با داشتن طبیعت زیبا و چشم اندازهای طبیعی دلیلی ندارد که اسیر زندگی ماشینی شویم و از طبعیت زیبا فاصله بگیریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید تلاش شود با افتتاح این پروژه‌ها و فرهنگ سازی مناسب سبک زندگی شهروندان تغییر کند و با طبیعت انس بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: چرا باید در تعطیلات نوروزی پس از مراجعه مردم به طبیعت شاهد تخریب این منابع خدادادی باشیم و این گونه محیط زیست خود را از بین ببریم و آینده شهر را به خطر بیندازیم.

استاندار قزوین یادآورشد: با یک همت استانی لازم است از آسیب‌هایی که به طبیعت وارد می‌شود جلوگیری کنیم تا از پیامدهای ناگوار آن در آینده در امان باشیم. روزبه افزود: برای شهر قزوین با پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار زشت است که بگویند آلودگی هوا در این شهر وجود دارد، بر این اساس باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم تا شهری پاک داشته باشیم.

این مسئول گفت: همه شهروندان قزوینی باید از ظرفیت‌های بوستان ملی باراجین استفاده کنند و در کنار آن باید شرایطی فراهم شود تا جذب گردشگر در این شهر توسعه یابد.

وی گفت: باید برای جذب گردشگر در شهر قزوین یک تدبیر جانبی لازم است تا بتوانیم زمانی که گردشگر وارد شهر قزوین می‌شود چند ساعت از اوقات فراغت مسافران را به نحو مطلوبی پر کنیم. استاندار قزوین بیان کرد: قزوین دارای اماکن زیارتی بسیاری است و بر این اساس با توسعه اماکن تفریحی می‌توانیم ظرفیت‌های توسعه گردشگری شهر قزوین را توسعه دهیم که برای این کار باید کارگروهی تشکیل شود تا با تحلیل علمی به این موضوع پرداخته شود.

وی گفت: اگر گردشگر به این استان جذب شود کار سرمایه گذاری دراین استان توجیه اقتصادی خواهدداشت و شاهدرونق اقتصادی استان هم خواهیم بود.  
 
روزبه اظهارداشت: اقتصادی که می تواند بر اثر رفت و آمدهای بیشتر در استان ما رقم بخورد چیز کمی نیست و باید از این ظرفیت استفاده مطلوب کنیم و در حالی که تنها شهری هستیم که در مرکز استان مدفن چهار انبیاء را داریم هنوز از این قابلیت استفاده نکرده ایم.

استاندار یادآورشد: در رویکرد جدید اگر بخواهیم از اقتصاد نفتی فاصله بگیریم نیازمند توجه به سایر بخشها هستیم و قزوین در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارد که امیدواریم با کمک کارشناسان و افراد خوش فکربه توسعه استان شتاب بیشتری بخشیم.
 
اقدامات مدیریت شهری قزوین قابل تقدیر است

وی افزود: مدیریت شهری قزوین توانسته است با توسعه بوستان ملی باراجین و افتتاح مجموعه بزرگ دهکده طبیعت بستر انس با طبیعت را در زندگی شهروندان فراهم کند که جای تقدیر دارد.

 


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن