تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821133015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی مسیر صحیح حرکت به سمت توسعه اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقتصاد مقاومتی مسیر صحیح حرکت به سمت توسعه اقتصادی است اراک- ایرنا- استانداراستان مرکزی گفت: اجرای مناسب سیاستهای اقتصاد مقاومتی مسیر صحیح حرکت به سمت توسعه اقتصادی است.


ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر روز سه شنبه درنشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی افزود: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باید با رویکردی فراگیر در سطح جامعه گسترده شود.
وی با بیان اینکه کار اقتصادی نیازمند دو عنصر اساسی مدیریت و برنامه ریزی است، اضافه کرد:مسوولان با صرفه جویی باید زمینه را برای اجرای هرچه بهتر این سیاست در استان مرکزی فراهم کنند.
استانداراستان مرکزی خاطر نشان کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی در دوسطح ملی و استانی است که در سطح ملی تابع سیاست های ملی و سهم بری مساوی از همه امکانات است.
مقیمی سیاست های اقتصاد مقاومتی در سطح استانی را شامل مواردی مانند ارتقای آموزش، مهارت، خلاقیت ، بهره وری وکارآفرینی عنوان کرد و افزود: این موارد باید با تشکیل کمیسیون و کارگروه عملیاتی شوند.
وی با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور در اقتصاد مقاومتی توجه وی‍ژه به تولیدکنندگان داخلی است، گفت: لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی نیز در این نشست گفت: به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی و تقارن نوروزبا شهادت حضرت زهرا(س) ، دستور جلسه این شورا به این موضوعات اختصاص یافت.
ˈحسین شاکریˈ افزود: در بخش سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی مصوب شد کارگروهی با محوریت ارشاد و صدا و سیما و تحت اشراف معاونت برنامه ریزی استانداری استان مرکزی و سازمان تبلیغات تشکیل شود.
وی ادامه داد: در مورد دستور العمل دوم مقرر شد دستگاه ها به گونه ای برنامه ها را پوشش دهند که همه مردم هم از نشاط ایام نوروز برخوردار شوند و هم به سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا (س) هیچ گونه لطمه ای وارد نشود.ک/3
716/559
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن