تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804160402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده رشت در مجلس: اقتصاد مقاومتی راهی برای پیشرفت و توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده رشت در مجلس: اقتصاد مقاومتی راهی برای پیشرفت و توسعه است رشت - ایرنا - نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد مقاومتی، راهی برای پیشرفت و توسعه کشور است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈجبار کوچکی نژادˈ روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کشوری فکر برتر در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان در رشت افزود: اقتصاد مقاومتی ، اقتصادی بر اساس علم و دانش است.
وی با بیان این که دانش و علم بومی موجب اقتصاد پایدار می شود ، اظهار کرد : همه ما بایستی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.
وی به اهمیت توجه به علم و دانش و جایگاه آن در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد : در بندهای یک و دو سیاست های اقتصاد مقاومتی به موضوع دانش ، علم و تحقیقات پرداخته شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تحقیق ، پژوهش و تولید علم را فن و هنر دانست و تصریح کرد : افراد دارای فکر برتر در این زمینه می توانند کار کنند.
وی حمایت از شرکت های دانش بنیان را از اقدامات مجلس در برنامه پنجم توسعه کشور عنوان و بیان داشت : متاسفانه شرکت های دانش بنیان در پیچ و خم بخشنامه های دولتی مانده اند.
کوچکی نژاد در ادامه با انتقاد از فعالیت تنها یک دانشگاه دولتی در استان گیلان تصریح کرد : وجود تنها یک دانشگاه دولتی در گیلان (دانشگاه گیلان) ظلم به این استان است.
وی در رابطه با بودجه های اختصاص یافته سال 93 به بخش های مختلف یادآور شد: از حدود 40 هزار میلیارد تومان بودجه کشور ، 22 هزار میلیارد تومان مربوط به آموزش و پرورش ، هفت هزار میلیارد تومان وزارت علوم ، سه هزار میلیارد تومان تحقیقات و سه هزار میلیارد تومان مربوط آموزش علوم پزشکی است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : 45 هزار میلیارد تومان بودجه نیز به بخش های حمایتی شامل بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ... اختصاص یافته است.
رییس پارک علم و فناوری استان گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت : برای تحقق اقتصاد مقاومتی راهی جز تکیه بر نیروهای انسانی خلاق، نوآور ، دانشمند و محقق داخل کشور نداریم.
ˈمجید متقی طلبˈ با تاکید بر ضرورت توجه به نوآوری و خلاقیت افزود : مدیریت جامع نوآوری به عنوان هم افزایی نوآوری بین اجزاء علم و فناوری، سازمان و تشکیلات و فرهنگ و باورها تعریف می شود.
وی با بیان این که پارک علم و فناوری به طور رسمی از سال 82 در استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد ، اظهار کرد : سه مرکز رشد ، چهار مرکز رشد اقماری و 28 دفتر کانون خلاقیت و شکوفایی در مراکز دانشگاهی ، تحقیقات و سازمان ها در گیلان فعال است.
وی خاطر نشان کرد : دبیرخانه دائمی شبکه پارک های علم و فناوری و کشورهای اسلامی ، استقرار دبیرخانه فن بازار جمهوری اسلامی ، عضویت در اتحادیه دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دولتی کشورهای حاشیه دریای خزر ، مرجع منطقه ای و مالکیت فکری شمال کشور از مسوولیت های پارک علم و فناوری گیلان است.
رییس پارک علم و فناوری استان گیلان تصریح کرد : از سال 84 تا 91 سه میلیارد و 500 میلیون تومان به شرکت های دانش بنیان کمک شده است.
ششمین جشنواره کشوری فکر برتر در گیلان روز پنجشنبه با تجلیل از صاحبان طرح های برتر به کار خود پایان داد.
در این مراسم صاحبان 30 طرح در بخش های دانش آموزی ، دانشجویی ، محققان آزاد ، بخش شرکت های خصوصی ، شرکت های مستقر در پارک ها و مراکز رشد ، بخش آینده سازان و پیشکسوت تجلیل شدند.
ششمین جشنواره کشوری فکر برتر از سه شنبه گذشته با ارایه 300 طرح از 18 استان کشور در بخش های مسابقه و ارایه طرح از سوی پارک علم و فناوری استان گیلان در مجتمع سالن ورزشی شش هزار نفری شهدا در رشت گشایش یافته بود.ک/2.
7286/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن