تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: منابع و سرمایه انسانی کشور در جهت اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: منابع و سرمایه انسانی کشور در جهت اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود اصفهان-ایرنا- نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، در جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: منابع و سرمایه انسانی کشور باید در جهت اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود.


به گزارش ایرنا، مجید منصوری شامگاه سه شنبه در افتتاحیه این جشنواره در فرمانداری شهرستان لنجان افزود: این جشنواره بر روی تولید، سرمایه ملی و نیروی کار تمرکز دارد و می تواند به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کند.
وی با بیان اینکه فراز و نشیب های مختلف در رشد اقتصادی کشور داشته ایم، گفت: اگر در کشور سرمایه گذاری نشود نمی توانیم بیکاری را کاهش دهیم.
منصوری با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصادی مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: منابع داخلی زیاد در کشور وجود دارد و باید بر اساس نیروی انسانی از این ظرفیت ها در این جهت استفاده کرد.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصادی پویا است که همه بخش های آن با هم حرکت کنند.
منصوری افزود: مجلس در جهت تسهیل گرایی و قانونگذاری، قوه قضایه با مبارزه با مفاسد، زیاده خواهی و رانت خواری و دولت هم در جهت اجرایی کردن به همراه مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
وی با بیان اینکه در زمان جنگ جهاد سازندگی راه اندازی شد، گفت: باید نهادهای مردمی را تقویت کنیم و اقتصاد مردمی شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به پیشرفت های کشورهایی مانند کره جنوبی و مالزی در تولیدات گفت: آنها در سیاستگذاری ثبات دارند و ثبات در برنامه حرف اول را می زند.
منصوری با بیان نقش هنر و رسانه ها در جامعه گفت: هنرمندان و رسانه ها باید به سمت گفتمان سازی بروند.
وی افزود: هنرمندان با ساخت فیلم می توانند جامعه را به سمت رشد اقتصای پیش ببرند.
سید محسن سجاد فرماندار لنجان نیز گفت: جشنوار فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به منظور فرهنگ سازی و استفاده بهینه از تولید ملی برگزار می شود.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مردم با بینش عمیق سیاسی خود حماسه آفریدند و با رای قاطع دکتر روحانی را به عنوان رییس جمهوری برگزیدند.
فرماندار لنجان اضافه کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و وظیفه ما مسوولان خلق حماسه اقتصادی است.
وی با اشاره به فعالیت ها و خدمات دولت در هشت ماه گذشته افزود: سیاست های اقتصادی دولت در راستای کاهش تورم و تقویت تولید داخلی و حل مشکلات تولید کنندگان بوده است.
جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی روز جمعه 23 اسفند در اتاق بازرگانی اصفهان پایان می یابد.
8114/پ/ 607
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن