تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو کار مهندسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو کار مهندسی است یزد- ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تدبیر و کار مهندسی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدرضا تابشˈ روز پنجشنبه در بیست و دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت و معدن تجارت و یازدهمین جشنواره سراسری ˈتولید ملی، افتخار ملیˈ در یزد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: تحقق این امر با حمایت مجلس، پیگیری دولت و همکاری و همدلی مردم و صاحبان صنایع و بخش خصوصی محقق خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با سووال حل نمی شود و همه باید در عمل برای تولید ملی و انتخاب منابع داخلی و استفاده از همه ظرفیت های کشور برای اجرا شدن این امر وارد عرصه کار و فعالیت شویم.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: یکی از راه های اجراشدن اقتصاد مقاومتی جلوگیری از خام فروشی در کشور است و در این زمینه باید دولت و مجلس تمهیدات لازم را بیندیشند تا این امر در عمل محقق شود .
نماینده مردم اردکان با تأکید براینکه ما اگر دوستدار ولایت و نظام هستیم باید همه دست در دست هم بسوی قله های اقتصاد، فرهنگ و سیاست حرکت کنیم، تصریح کرد: سیاستهای دولت تدبیر و امید همگی بر مبنای کارآفرینی، حل معضلات، مقابله با تحریم ها و افزایش تولید است .
وی گفت: دولت برای جلوگیری از رشد بی رویه و لجام گیسخته تورم برنامه دارد و بطور قطع برغم اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه در سال آینده جلوی فشارهای اقتصادی گرفته خواهد شد.
تابش اظهار داشت: بدون شک گره حل مشکلات اقتصادی در عرصه دیپلماسی فعال است و این تحریم ها کم و بیش اثرگذار بوده است ولی با حمایت مقام معظم رهبری، هدایت های دولت و حمایت از دیپلماسی فعال قابل حل خواهد بود.
وی گفت: مجلس در این مدت در بخشهای مختلف در کنار دولت بوده است و این تعامل و هماهنگی برای اجرای سیاستهای دولت و کاهش تحریم ها و حل مشکلات ادامه خواهد داشت .
در بیست و دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت و معدن تجارت و یازدهمین جشنواره سراسریˈتولید ملی، افتخار ملی ˈدر یزد که همچنان ادامه دارد،ˈنعمت زادهˈ وزیر صنعت و معدن و تجارت سخنرانی خواهد کرد.
بیست دومین اجلاس سراسری خانه های صنعت و معدن تجارت کشور و یازدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی که از عصر دیروز(چهارشنبه) در اتاق بازرگانی یزد آغاز شده است، عصر امروز پایان خواهد یافت.
این نشست سالانه در تهران برگزار می شد و نخستین بار یزد بعنوان استانی صنعتی و معدنی میزبان این اجلاس و جشنواره بطور همزمان شده است.ک/2
7546/1968
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن