تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش پررنگ نظام آموزشی در توسعه اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نقش پررنگ نظام آموزشی در توسعه اقتصاد مقاومتی تهران - ایرنا - دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: فرهنگسازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و افزایش روحیه کار و تلاش باید در مقاطع مختلف به دانش آموزان آموزش داده شود.


به گزارش روز دوشنبه دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حامد علامتی درباره نقش نظام آموزشی در توسعه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک نظام اقتصادی است که هماهنگ با سیاست های کلان کشور و برای مقاومت در برابر اقدامات تخریبی دشمنان شکل می گیرد تا در برابر ضربات اقتصادی و بویژه تحریم ها ایستادگی کند و کشور را بر ریل توسعه و پیشرفت پیش ببرد.
وی تصریح کرد: بی شک در این میان دانش آموزان به عنوان یک جمعیت حدود 12میلیون و 300 هزار نفری، نقش بسیار مهمی در شکل گیری اقتصاد مقاومتی و لبیک به ندای رهبر انقلاب دارند.
علامتی فرهنگسازی در زمینه رشد اقتصاد مقاومتی را حایز اهمیت دانست و بیان داشت: در مقاطع آموزشی پایین تر باید روحیه کار و تلاش و فعال بودن در زمینه های تولیدی را در بین دانش آموزان ترویج کرده و به سمتی حرکت کنیم که حس تعاون و همکاری در آنها تقویت شود.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: باید با یک حرکت انقلابی و عظیم جامعه را به سمت استفاده از تولیدات داخل سوق داد تا علاوه بر مصرف صحیح بتوان اقتصاد را مقاوم و شکوفا ساخت.
علامتی یادآورشد: هر دانش‎آموز اگر بکوشد کالاهای تولید داخل را خریداری کرده و خانواده و دوستان خود را نیز به این امر تشویق کند، بی شک گام بسیار مهمی در راستای حمایت از تولید ملی، برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: در این باره نقش آموزش و پرورش نیز بسیار مهم است، زیرا با ارایه متون صحیح و اسلامی به دانش آموزان، شوق و انگیزه لازم برای ساختن اقتصاد ملی و اسلامی تقویت می شود.
علامتی گفت: نظام تعلیم و تربیت و آموزشی کشور ما باید کودکان، نوجوانان و جوانان را متناسب با شرایط و نیازهای امروز تربیت کند، یعنی از کودکی آنان را خلاق، جهادگر و سختکوش بار بیاورد. به طور قطع، چنین فرزندانی سازندگان اقتصاد مقاومتی کشور خواهند شد.
فراهنگ (1)** 1883 ** 1569
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن