تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798972034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار از گرانی نان در سال ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آخرین اخبار از گرانی نان در سال ۹۳
در حالي كه برخي خبرها از ستاد هدفمندي يارانه ها حكايت از تشكيل جلسه براي بررسي افزايش قيمت نان دارد اما مسئولين اين اتحاديه اعلام مي‌كنند از وجود اين جلسه بي‌خبرند چرا كه به آن‌ها اجازه‌ي حضور در آن داده نمي‌شود


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛هم اكنون جلسه‌اي براي بررسي افزايش قيمت نان در ستاد هدفمندي يارانه‌ها در حال برگزاري است ولي هيچ يك از مسئولين اتحاديه نانوايان در آن حضور ندارند و منتظر تصميمات اين ستاد در خصوص افزايش قيمت نان هستند.

مدیرکل بودجه امور تولیدی معاونت برنامه ریزی، از عدم تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: تا زمان اتخاذ تصمیم ستاد کارگروه‌های هدفمندی یارانه‌ها برای نان، قیمت‌ها همانند سال ۹۲ خواهد بود. محمود ملکوتی، در مورد تعیین تکلیف قیمت نان در سال 93 اظهار داشت: در حال حاضر کارگروه‌هایی که هدفمندی یارانه‌ها را پیگیری می‌کنند، موضوع قیمت حامل‌های انرژی را در دستور کار دارند و هنوز مسئله افزایش یا عدم افزایش قیمت نان تصمیم گیری نشده است، بنابراین تا زمان تصمیم گیری جدید، قیمت‌ها همانند سال 92 ادامه خواهد یافت. وی در مورد خرید تضمینی گندم، تصریح کرد: اعتبار خرید تضمینی گندم از ردیف بودجه‌ای یارانه نان که 5 هزار میلیارد تومان است تأمین می‌شود و هنوز سهم آن نیز از این اعتبار مشخص نیست و بستگی به بار مالی مورد نیاز خرید دارد. با توجه به اینکه قیمت فروش گندم به کارخانه‌ها کمتر از نرخی است که از کشاورزان خریداری می‌شود، اعتبار این مابه‌التفاوت از طریق 5 هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته تأمین می‌شود. مدیر کل بودجه امور تولیدی و بازرگانی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی در پایان گفت:‌ مسئولیت خرید تضمیمی گندم با توجه به اجرای قانون انتزاع با وزارت جهاد کشاورزی است که در حال برنامه‌ریزی هستند.  در قانون بودجه سال 93 رقم 8800 میلیارد تومان برای نان و گندم و یارانه نقدی نان که به خانوار‌ها پرداخت می شود تصویب شده و پیش از تصویب این بودجه، پیش بینی می شد که اگر 8800 میلیارد تومان به تصویب مجلس برسد، قیمت نان در سال 93 افزایش پیدا نخواهد کرد، اما پس از مطرح شدن اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 93، افزایش قیمت نان به تصمیم‌گیری و برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم هدفمندی موکول شد.
خبری از تصمیمات "ستاد هدفمندی" برای افزایش قیمت نداریم

در همین رابطه نظري مشاور اتحاديه نانوايان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه از وجود چنين جلسه‌اي بي‌خبر هستيم اظهار داشت: دو ماه پيش اين اتحاديه براساس برآورد هزينه‌ها، قيمت پيشنهادي خود را براي نان اعلام كرد كه قرار شد در جلسه‌ي ستاد هدفمندي يارانه‌ها در اين خصوص تصميم‌گيري شود.

وي با بيان اينكه قيمت خريد تضميني گندم در سال 92 براي هر كيلو 1050 تومان بود اظهار داشت: امسال قيمت تضميني هر كيلو گندم به 1200 تومان افزايش يافته كه اين افزايش منجر به بالا رفتن هزينه‌هاي توليد نان در كشور مي‌شود.

وي ادامه داد: ما اميدواريم ظرف دو روز آينده پس از برگزاري جلسه‌ي ستاد هدفمندي يارانه‌ها قيمت قطعي نان به اتحاديه اعلام شود.
 
انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن