تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820297759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب های درسی با رویکرد اسلامی ایرانی ارایه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کتاب های درسی با رویکرد اسلامی ایرانی ارایه می شود تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای تقویت فرهنگ ملی (اسلامی ـ ایرانی)، فرهنگ ایثار، شهادت، کار، مقاومت و اقتصاد، با محتوا و تصویرگری های مناسب در کتاب های درسی ارایه خواهد شد.


به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان، با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری به مسایل اقتصادی در سال های اخیر اظهار داشت: 600 مفهوم در کتاب های درسی دوره ابتدایی در راستای تبیین اقتصاد مقاومتی به منظور توسعه و شکوفایی اقتصادی، حمایت از تولید داخلی، اصلاح الگوی مصرف، تغییر داده شده است.
وی افزود: همزمان با تولید کتاب های درسی جدیدالتالیف پایه های پنجم و نهم، برنامه راهنمای حوزه ها، عناوین دروس، اهداف دوره ها تکمیل و ارایه می شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش بر فعال سازی شورای ویرایش زبان فارسی تاکید و خاطرنشان کرد: محتوای کتاب های درسی باید با رعایت اصول درست نویسی، درست خوانی و معادل سازی مناسب تولید شود.
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان داشت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نسبت به تقویت نمادهای هویت بخش اسلامی و انقلابی دانش آموزان تاکید دارد.
محمدیان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبرمعظم انقلاب، از پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش خواست برنامه ای مدون به منظور تجلی و بروز مباحث اقتصاد مقاومتی در برنامه های آموزشی وزارت آموزش و پرورش، ارایه کند.
محمدیان از درخشش مجلات رشد و همچنین تولید مجله رشد سپید ویژه دانش آموزان استثنایی خبر داد و اظهار داشت: لازم است در سال جدید، تولید فرهنگ نهج البلاغه و فرهنگ نامه قرآن خاتمه یابد.
معاون وزیر آموزش و پرورش بر اهتمام بیشتر به نشر آثار نویسندگان زن تاکید کرد و گفت: از انتشارات مدرسه درخواست داریم در راستای تقویت هویت دانش آموزان دختر، بر چاپ و انتشار کتاب های زنان ایرانی تلاش ویژه ای داشته باشد.
فراهنگ (1)**1883**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن