تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کف فروش فیلم باعث تغییر آن می شود/قرارداد اکران های جدید امضا نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای صنفی نمایش: کف فروش فیلم باعث تغییر آن می شود/قرارداد اکران های جدید امضا نشده است تهران – ایرنا – رییس شورای صنفی نمایش گفت: کف فروش فیلم ها دلیل تغییر آنها است و هر فیلمی که کف فروش خود را از دست دهد از روی پرده برداشته می شود.


ابولحسن داودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا افزود: نخستین نشست شورای صنفی نمایش درسال جاری، روز دوشنبه برگزار خواهد شد و فیلم هایی که قرار است در اکران جدید حضور داشته باشند هنوز مشخص نشده است.
وی ادامه داد: برای مشخص شدن فیلم هایی که در اکران جدید حضور دارند باید منتظر رسیدن قرارداد آنها باشیم و هر زمان که قرارداد ها امضا شود می توان فیلم های جایگزین را شناخت.
رییس شورای صنفی نمایش در رابطه با اینکه تا چه زمانی فیلم های فعلی برروی پرده های سینما خواهند ماند، گفت: این موضوع بستگی به ادامه اکران فیلم های نوروزی دارد و تا زمانی که کف فروش فیلم ها نیفتد در اکران خواهند ماند و بعد از آن فیلم های جدید جایگزین می شوند.
داودی خاطرنشان کرد: هر هفته وضعیت فروش فیلم ها را بررسی می کنیم و هر فیلمی که کف فروش خود را از دست داده باشد جای خود را به فیلم دیگری خواهد داد.
وی با انتقاد از صدا و سیما به خاطر بی توجهی به تیزر آماده شده از سوی شورای صنفی نمایش تصریح کرد به شدت از تلویزیون گلایه مند هستم زیرا شاهد نابرابری در سهم تیزر های نوروزی بودیم.
وی اظهار داشت: مهم تر از این مساله تیزری بود که از سوی شورای اکران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مشترک ساخته شده بود و روز دوم عید تحویل تلویزیون داده شد. این تصمیمی بود که در شورای اکران برای افزایش مخاطبان گرفته شد تا سینما را به سبد فرهنگی خانواده ها بازگردانیم.
رییس شورای صنفی نمایش گفت: این کار مشترک تحت نظر مستقیم حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی انجام شد که متاسفانه از روز دوم که این کار تحویل دوستان در تلویزیون شد تا روز دهم هیچ توجهی به آن نشد و تنها برای یک روز و در نوبت های بسیار محدود آن را پخش و بار دیگر آن را به بایگانی فرستاندند.
وی ادامه داد: این رفتارها به خصوص در مواقعی که به فرهنگ عمومی کشور مربوط می شود برای یک رسانه ملی صحیح نیست زیرا این رسانه سهم همه مردم است. رسانه ملی باید حق خود را در زمینه گسترش فرهنگ به شکل شایسته ادا کند و نباید اتفاقاتی رخ دهد که به نظر برسد بعضا بحث رفتار سیاسی مطرح است.
داودی خاطرنشان کرد: فکر می کنم در این زمینه مدیران ارشد تلویزیون اگر از شکل رفتار مدیران میانی خود آگاه نیستند باید سعی کنند مانع از فتارهای ناعادلانه آنها در چنین مسایلی شوند و در نهایت نیز پاسخ گو اتفاقات باشند.
فراهنگ (4)**9118**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن