تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساده‌زیستی را به بچه‌ها یاد دهیم/ با سنت‌های قدیمی آشتی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون فرضیایی در گفتگو با مهر:
ساده‌زیستی را به بچه‌ها یاد دهیم/ با سنت‌های قدیمی آشتی کنیم
عمو پورنگ تأکید می‌کند برای گذران روزهای زندگی در آغاز سال نباید سخت گرفت، بهتر است کمی به خودمان و اطرافیانمان فکر کنیم و در تلاش باشیم با آشتی با سنت‌های قدیمی بچه‌هایی را که در نسل ارتباطات از دست می‌روند، با گذشته پیوند بزنیم.



داریوش فرضیایی مجری کودکان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه اکنون با به پایان رسیدن تعطیلات نوروز، تصور می‌کند بهترین روش برای گذراندن این ایام چه بوده است؟ اظهار کرد: به جان خودم بهتر بود در این تعطیلات که وقتمان آزاد بود یا هر وقتی که مجالی پیدا می‌کنیم، خودمان را از همه تعلقاتی که می‌تواند ما را در بند نگه دارد، آزاد کنیم. وی افزود: ما خیلی سخت می‌گیریم اما بهتر است گاهی وقت‌ها به خودمان فکر کنیم، به آدم‌هایی که کنارمان هستند و روزی کنارمان نخواهند بود و به خودمان فکر کنیم که یک روز کنار آنها نخواهیم بود.

عمو پورنگ تأکید کرد: نباید این فرصت‌های قشنگ را از دست بدهیم. آنقدر اتفاقات را بزرگ کنیم که وای باید فلان کار را برای عید یا هر مناسبت‌ دیگری انجام دهیم یا بهمان کار را بکنیم. می‌شود خیلی ساده، صمیمی و قشنگ با عشق این لحظات را گذراند، به شرط آنکه سخت نگیریم. وی تصریح کرد: این را صادقانه می‌گویم باید یک بار دیگر برای بچه‌هایمان ساده‌زیستی را مطرح کنیم؛ کودکانی که در این نسل ارتباطات دارند از دست می‌روند و در چنگ چیزهایی افتاده‌اند که ذهن آنها را ماشینی کرده و عاطفه را از آنها دور می‌کند.

فرضیایی یادآور شد: بیاییم و یک بار دیگر با سنت‌های قدیمی آشتی کنیم تا فرزندانمان نیز از این مقوله فاصله نگیرند و دوباره این پیوند بین نسل جدید و گذشته‌های ما برقرار شود. این مجری محبوب کودک در پاسخ به اینکه خودش چگونه تعطیلات را سپری کرد، گفت: من که باید به مسافرت کاری می‌رفتم اما وقتی از کار برگشتم با مادر سری به شمال زدیم.


۱۳۹۳/۱/۱۶ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن