تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815719203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوستر «چ» وامدار چیست؟ + تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: پوستر «چ» وامدار چیست؟ + تصویر

پوستر «چ» وامدار چیست؟ + تصویر

طراح پوستر فیلم «چ» تأکید کرد: پوسترهایی که برای این فیلم طراحی شدند، براساس شخصیت‌پردازی‌هایی فیلم بود و من به هیچ‌وجه پیش از طراحی آن‌ها، پوستر فیلم «چه‌گوارا» (ساخته‌ی استیون سودربرگ) را ندیده بودم.


 محمدحسین هوشمندی  اظهار کرد: چند روز پیش، خبرهایی در سایت‌های مختلف منتشر شد، مبنی بر این‌که پوستر فیلم «چ» (به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا) کپی‌برداری شده است؛ من این ادعا را صریحا رد می‌کنم. پیش از طراحی پوستر فیلم «چ»، من پوستر فیلم «چه گوارا» را ندیده بودم.او درباره‌ی روند طراحی پوستر فیلم «چ» توضیح داد: کار طراحی پوستر از آبان‌ماه 1392 آغاز شد. همزمان با جشنواره‌ی فیلم فجر، ایده‌ای برای طراحی پوستر در ذهن من بود و می‌خواستم در آن، از پرچم ایران استفاده کنم، ولی نسبت به وجود نشان «الله» در پرچم ایران نگرانی‌هایی داشتم و نمی‌خواستم به آن بی‌احترامی شود. سرانجام در نشست رسانه‌ای فیلم «چ» در جشنواره، یکی از عوامل طراحی صحنه گفت، تاریخی که داستان فیلم در آن زمان روایت می‌شود، هنوز نشان «الله» روی پرچم حک نشده بود.هوشمندی با بیان این‌که با رفع نگرانی من در این زمینه، از سه رنگ پرچم برای پوستر استفاده کردم، ادامه داد: نخستین اتودی که کار شد، حضور چهار شخصیت اصلی فیلم در کنار هم بود و پرچم پشت آن‌ها قرار داشت. بعدها با توافقی که با آقای حاتمی‌کیا داشتیم، قرار شد این چهار شخصیت به‌صورت جداگانه روی چهار پوستر کار شوند تا جذاب‌تر و تأکیدی‌تر باشند. من عکس‌های این چهار نفر را از روی فیلم انتخاب کردم و نخستین پوستری که طراحی شد، مربوط به شخصیت اصغر وصالی (بابک حمیدیان) بود و بعد شخصیت چمران، فلاحی و هانا کار شدند.طراح پوستر فیلم «چ» همچنین گفت: وقتی مطلع شدم برخی سایت‌ها موضوع کپی بودن پوستر «چ» را مطرح کرده‌اند، پوستر فیلم سودربرگ را دیدم. شباهتی که بین این دو پوستر وجود دارد، در استفاده از پرچم و بالا بودن دست شخصیت‌هاست. این دو مورد و همچنین شباهت نام دو فیلم باعث شده که دیگران گمان کنند، من از این طرح ایده گرفته‌ام. شاید اگر از نماد پرچم استفاده نشده بود این شائبه به‌وجود نمی‌آمد.هوشمندی افزود: این اتفاق برای من هم عجیب و جالب بود. مدت‌هاست که کار طراحی پوستر فیلم را انجام می‌دهم و نیازی نمی‌بینم در کارهایم از طرح دیگری کپی‌برداری کنم. البته ایده گرفتن بد نیست، اما من برای طراحی پوسترهای فیلم «چ» از طرح دیگری ایده هم نگرفتم.


 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن