تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار تصویرسازی هجرت تا رحلت حضرت معصومه (س) در قم به نمایش در می آید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آثار تصویرسازی هجرت تا رحلت حضرت معصومه (س) در قم به نمایش در می آید قم - ایرنا - همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، حوزه هنری استان قم آثار تصویرسازی هجرت تا رحلت حضرت معصومه (س) را در معرض دید عموم می گذارد.


به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، به همت واحد تجسمی حوزه هنری استان، آثار تصویرسازی ˈجلال محدثیˈ که هجرت حضرت معصومه (س) به ایران تا شهادتشان را در قم روایت می کند، در معرض دید عموم قرار می گیرد.
این روایت شامل 27 تابلو است که پیش از این در قالب نمایشگاه کوثر رضوی و نمایش آثار هنری در مدارس، در معرض دید گذاشته شده بود.
نمایشگاه کوثر رضوی بخشی از نمایشگاه فرهنگی ˈبهار فاطمیˈ است که در ایام نوروز با هدف ارایه محصولات و برنامه های فرهنگی هنری به خانواده ها و زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
این نمایشگاه از تاریخ 29 اسفند ماه جاری تا 13 فروردین ماه سال آینده در میدان امام خمینی (ره) به نمایش گذاشته می شود. ک/1
7406/ 553
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن