تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812549289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنيادکار براي حذف نشدن به آب و آتش مي‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بنيادکار براي حذف نشدن به آب و آتش مي‌زند
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بنياد کار براي باخت و حذف شدن به ديدارمان نمي‌آيد و ما مي‌‌دانيم که آنها براي گرفتن نتيجه به آب و آتش مي‌زنند.

غلامرضا رضايي ابتدا در خصوص شرايط فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه شرايط بسيار خوبي داريم و به دنبال اين هستيم تا در آسيا و ليگ برتر به اهداف‌مان برسيم روزهاي سخت و سرنوشت‌سازي در انتظار ماست و بايد در اين روزها با بالاترين تمرکز به ديدار حريفان برويم.

به نقل از فارس، وي درباره احتمال دعوتش به تيم ملي نيز گفت: من کار خودم را در فولاد به بهترين نحو انجام مي‌دهم و مطمئن هستم کادر فني تيم ملي بازي‌هاي فولاد را مي‌بينند. هميشه سعي کرده‌ام به هر شکلي که شده براي تيمم تاثيرگذار باشم و اميدوارم که رضايت کادر فني را جلب کرده باشم. من تا دقيقه 90 مي‌جنگم چون هرگز دوست ندارم جام جهاني برزيل را از دست بدهم الان هم به جاي حرف زدن به دنبال اين هستم تا به فولاد خدمت کنم و سپس با دعوت به تيم ملي مزدم را بگيرم.

رضايي درباره بازي مقابل بنيادکار نيز گفت: شرايط ما براي برد بنيادکار پس از بازي خوبي که مقابل تراکتورسازي انجام داديم بسيار خوب است. بچه‌ها بسيار با انگيزه آماده اين ديدار حساس هستند. ما مي‌توانيم کار بنيادکار را در اهواز تمام کنيم. چون معتقدم حتي مي‌توانستيم در خود ازبکستان هم اين تيم را شکست دهيم.

وي افزود: بازي سختي در انتظار ماست، آنها به دنبال يک امتياز و يا برد هستند و براي اينکه حذف نشوند به آب و آتش مي‌زنند چون بنيادکار با باخت مقابل ما تا حدودي پرونده‌اش در آسيا بسته مي‌شود پس آنها با برنامه به مصاف ما مي‌آيند و ما بايد کاري کنيم که بنيادکار از آخرين شانس خودش نااميد شود.



رضايي ادامه داد: مقابل نماينده ازبکستان بايد با هوش و منطقي باشيم تا با يک برد بنيادکار را حذف کنيم و با نماينده قطر براي صدرنشيني بجنگيم. من فقط اميدوارم هواداران فولاد مانند سال 92 در سال 93 نيز بيايند و پشتوانه تيم خود باشند و با بازي خوب فولاد از تيمشان لذت ببرند.



مهاجم فولاد درباره بازي‌هاي ليگ برتر و شانس قهرماني براي سه تيم بالاي جدول نيز گفت: ما تراکتورسازي را شکست داديم اما هنوز کار تمام نشده. ما از 5 بازي قبل براي ليگ برنامه داشتيم که در سه بازي تا حدودي به اهدافمان رسيديم و دو بازي ديگر مانده 5 فينال داشتيم که براي هر بازي برنامه‌هاي خاص خودش را داشتيم و داريم. تا الان خيلي خوب امتياز جمع کرديم و حالا بايد با شکست استقلال به تيم بسيار خوب و خطرناک است به قهرماني فکر کنيم.

وي افزود: من به همه تيم‌ها احترام مي‌گذارم و هرگز از قبل قضاوت نمي‌کنم اما ما قهرماني مي‌خواهيم و بايد انشاالله جام در اهواز بماند. چون بازيکنان کادر فني، هواداران و مجموعه بسيار خوبي در فولاد داريم و اگر استقلال را شکست دهيم خودمان تکليف خودمان را با قهرماني روشن کرديم و تقريبا ديگر به نتايج تيم‌هاي ديگر کاري نداريم.

رضايي خطاب به هواداران فولاد نيز گفت: ما هواداراني داريم که به نظرم در ايران تک هستند. از دقيقه يک تا 90 با شور و هيجان اهوازي پشت تيم خود هستند. هواداران بدانند ما هم دنبال اين هستيم تا با نتايج خوبمان در آسيا و ليگ جواب حمايت آنها را بدهيم که انشاالله همه با هم جشن صعود در آسيا و قهرماني فولاد در ليگ برتر را بگيريم.

مهاجم فولاد در پايان درباره صحنه پنالتي که کريمي بر روي وي خطا کرد،گفت: آن توپ صددرصد خطاي پنالتي بود و کريمي پاي من را زد من در بهترين شرايط بودم و هرگز دنبال تمارض نبودم. درست است دو گل از روي نقطه پنالتي به تراکتورسازي زديم اما موقعيت‌هاي خيلي زيادي هم داشتيم که با بدشانسي از دست داديم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/09 13:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن