تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بایرن مونیخ با حذف آرسنال راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بایرن مونیخ با حذف آرسنال راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد برلین - ایرنا - تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان، سه شنبه شب با کسب نتیجه مساوی یک بر یک مقابل آرسنال انگلستان در بازی برگشت و نتیجه 3 بر یک در مجموع دو بازی راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که در ورزشگاه ˈآلیانس آره ناˈ شهر مونیخ و درحضور تماشاگران مشتاق این تیم آلمانی برگزار شد، مدافع عنوان قهرمانی اروپا به رغم کسب نتیجه مساوی در مقابل آرسنال در بازی برگشت خانگی با توجه به پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت مقابل این تیم در زمین حریف در مجموع با نتیجه 3 بر یک، تیم انگلیسی را حذف و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.
نیمه اول این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر درحالی به پایان رسید که گل ˈماریو مانجوکیچˈ در دقیقه 26 بازی برای مونیخی ها از سوی داور بازی مردود اعلام شد.
قرمزپوشان مونیخی که نیمه دوم مسابقه را هجومی تر آغاز کرده بودند بالاخره در دقیقه 55 بازی موفق شدند با گل زیبای ˈباستین شوان اشتایگرˈ بازیکن میانی خود دروازه ˈفابیانسکیˈ را باز کنند اما دو دقیقه بعد از این گل، ˈلوکاس پودولسکی ˈ بازیکن ملی پوش آلمانی تیم آرسنال گل خورده را برای تیم انگلیسی جبران کرد و دروازه ˈمانول نویر ˈ همبازی خود در تیم ملی فوتبال آلمان را گشود.
این بازی در نهایت با همان نتیجه مساوی یک بریک به پایان رسید و بایرن مونیخ در مجموع با کسب نتیجه 3 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
داور این دیدار در طول بازی 6 کارت زرد با بازیکنان نشان داد که هر دو تیم با دریافت 3 کارت زرد در دریافت کارت نیز مساوی شدند.
در تیم آرسنال پودولسکی، آرتتا و فرمایلن کارت زرد گرفتند و از بایرن مونیخ آلمان نیز دانته، ژاوی مارتینز و توماس مولر با دریافت کارت زرد از داور جریمه شدند.
اروپام** 1701 ** 1552
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن