تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818736458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گذری بر دیدارهای برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گذری بر دیدارهای برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تهران-ایرنا-مسابقات فوتبال برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در حالی این هفته آغاز می شود که برخی از تیم ها مثل اتلتیکو مادرید و بارسلونا از شانس خوبی برخوردار هستند و برخی دیگر مثل آرسنال برای بقا باید پیروزی سال 2013 خود در مونیخ را تکرار کند.


به گزارش یوفا، در این مرحله هشت دیدار برگزار می شود که بر اساس آن سه شنبه شب تیم های تیم های بایرن مونیخ با آرسنال و اتلتیکو مادرید با آث میلان دیدار می کنند.
چهارشنبه شب دیدار تیم های بارسلونا مقابل منچسترسیتی و پاری سن ژرمن مقابل بایر لورکوزن برگزار می شود.
سه شنبه هفته آینده نیز چلسی به مصاف گالاتاسرای می رود و رئال مادرید برابر شالکه قرار می گیرد.
همچنین چهارشنبه هفته آینده بوروسیا دورتموند با زنیت و منچستریونایتد با المپیاکو دیدار خواهند کرد.

**بایرن مونیخ - آرسنال
دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر صفر به سود تیم آلمانی به پایان رسید.
آرسنال که فصل گذشته هم به مونیخ سفر کرده است، در سه فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده است. اما بایرن مونیخ دو بازی قبلی خود مقابل تیم های انگلیسی در خانه را باخته است و در مجموع سه مسابقه است که نتوانسته تیمی از این کشور را ببرد.

** اتلتکیو مادرید - آث میلان
اتلتیکو مادرید در دیدار رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل آث میلان به پیروزی برسد.
این تیم در 15 بازی از 16 مسابقه گذشته خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا برنده بوده است. این بردها شامل سه پیروزی متوالی در مرحله گروهی رقابت های فصل جاری هم می شود.
تنها شکست اخیر این تیم باخت 2 بر صفر از روبین قازان در مرحله گروهی لیگ اروپا در سال 2013 است.
میلان نیز در دو فصل گذشته موفق شده به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند اما دلش نمی خواهد برای سومین بار در خاک اسپانیا از دور رقابت ها حذف شود.
این تیم در فصل 2011/12 در مرحله یک چهارم نهایی از بارسلونا شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی سال گذشته نیز دوباره مغلوب همین تیم شد. سه شکست خارج از خانه میلان در مسابقات اروپایی همگی در مقابل تیم اسپانیایی بوده است.

** بارسلونا - منچسترسیتی
بارسلونا در مسابقه رفت موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد.
این تیم 32 بار از 34 باری که در بازی رفت خارج از خانه خود به پیروزی رسیده، موفق به صعود به مرحله بعد شده است که آخرین مورد آن مربوط به شکست بایرلورکوزن در مرحله یک هشتم نهایی فصل 2011/12 می شود.
ولی سیتی هم فقط یکبار در مسابقه رفت خانگی خود در رقابت های اروپایی شکست خورده است.

** پاری سن ژرمن - بایر لورکوزن
پاری سن ژرمن فصل گذشته برای اولین بار از سال 1995 موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی برسد و در فصل جاری هم 27 بازی اروپایی است که در خانه نباخته است.
آخرین تیمی که موفق شد در پاریس به پیروزی برسد، هاپوئل بود که در مرحله گروهی جام یوفا در سال 2006 به برتری 4 بر 2 رسید.

** چلسی - گالاتاسرای
بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.
در حالیکه چلسی از سال 2006 تا 2012 فقط یکبار در مرحله یک هشتم نهایی باخته است، گالاتاسرای در هشت دیدار قبلی خود مقابل تیم های انگلیسی موفق به برد نشده است.
این تیم سه بار مساوی کرده و پنج بار شکست خورده است و مجموع نتایج آن در مقابل تیم های انگلیسی سه برد، هشت تساوی و هفت باخت است.

** رئال مادرید - شالکه
رئال مادرید در بازی رفت شالکه را با نتیجه پر گل 6 بر یک در هم کوبید.
این تیم در 25 دیدار گذشته که در پایتخت اسپانیا میزبان تیم های آلمانی بوده فقط دو بار شکست خورده و 19 برد و چهار تساوی به دست آورده است.
شالکه هم بعد از شکست مسابقه رفت فقط دو بار در 14 دیدار قبلی مقابل حریفان اسپانیایی موفق به برد شده و هفت بار شکست خورده است.
رکورد این تیم در 12 بازی خارج از خانه خود مقابل باشگاه های لالیگا دو پیروزی، پنج تساوی و پنج باخت است.

** بوروسیا دورتموند - زنیت
دورتموند در بازی رفت توانست زنیت را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کند.
زنیت در هر سه بازی قبلی خود که مسابقه رفتش را در خانه واگذار کرده بود، شکست خورده است. این تیم در تمامی این مسابقات که در جام یوفا برگزار شده است ابتدا در دور نخست رقابت های فصل 1981/82 به دینامو درسدن در خانه یک بر دو باخت و سپس در خارج از خانه 4 بر یک شکست خورد.
در دور دوم مسابقات 1989/90 ابتدا یک بر صفر به اشتوتگارت باخت و سپس در خارج از خانه 5 بر صفر مغلوب این تیم شد. در دورنخست فصل 1999/2000 هم در خانه 3 بر صفر از بلونیا شکست خورد و در بازی برگشت را هم 2 بر 2 مساوی کرد.

** منچستریونایتد - المپیاکو
منچستریونایتد در بازی رفت ناباورانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب المپیاکو شد.
قهرمان لیگ برتر انگلیس تمامی مسابقات قبلی خانگی خود مقابل تیم های یونانی را برده است در حالیکه المپیاکو در تمامی یازده بازی خود در انگلیس باخته است. با وجود این یونایتد فقط یکبار بعد از شکست در بازی رفت، توانسته در بازی برگشت جبران کند. این تیم در یک چهارم نهایی مسابقات 2006/007 ابتدا 2 بر یک در ایتالیا مغلوب رم شد و سپس توانست در بازی برگشت به پیروزی 7 بر یک برسد.
این تیم همچنین شانزده بار در بازی رفت خارج از خانه رقابت های اروپایی شکست خورده است که فقط شش تای آنها در بازی برگشت به برد ختم شده است.
ورزشی(5)**9126**1440
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن