تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801491254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله نهایی لیگ جهانی سپک تاکرا؛برتری تیم ملی ایران مقابل آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله نهایی لیگ جهانی سپک تاکرا؛برتری تیم ملی ایران مقابل آلمان تهران-ایرنا-تیم ملی سپک تاکرای ایران در ادامه مرحله نهایی لیگ جهانی که در مالزی جریان دارد روز شنبه مقابل آلمان به برتری رسید.


به گزارش ایرنا از فدراسیون انجمن های ورزشی، تیم کشورمان برابر آلمان با ارایه یک بازی حساب شده توانست این حریف اروپایی را دو بر یک تسلیم خود کند تا حریف فرانسه در بازی شنبه شب شود.
تیم ملی ایران تاکنون دو برد مقابل چین و آلمان و دو شکست برابر تیم های پرقدرت ژاپن و برونئی بدست آورده اما رده بندی تیم ها مشخص نشده است.
لیگ جهانی تاکنون در سه مرحله و در تایلند،هند و مالزی برگزار شده و مرحله نهایی آن هم اکنون در پایتخت مالزی در جریان است .
فدراسیون جهانی سپک تاکرا (istaf) پس از اتمام این مسابقات، رده بندی تیم ها را در مجموع امتیازات چهار مرحله محاسبه و رنکینگ تیم های شرکت کننده را اعلام خواهد کرد.
همچنین تیم ملی سپک تاکرای کشورمان برای نخستین بار به لیگ جهانی صعود کرده و به جمع تیم های برتر جهان پیوسته است.
مرحله نهایی لیگ جهانی در حال حاضر باحضور 13 تیم در کوالالامپور مرکز مالزی در جریان است و فردا ( یکشنبه ) بکار خود پایان خواهد داد .
ورزشی**9250**1440
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن